ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ PRAWA W ADM SP. Z O.O.

OBSZARY ZGŁOSZENIA:

  • korupcja
  • zamówienia publiczne
  • zapobieganie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
  • ochrona prywatności i danych osobowych
  • bezpieczeństwo sieci i systemów informacyjnych
  • interesy finansowe Skarbu Państwa i Miasta Bydgoszcz

ELEMENTY ZGŁOSZENIA:

  • imię i nazwisko, stanowisko, miejsce pracy
  • adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej
  • nazwę jednostki organizacyjnej, w której doszło lub może dojść do naruszenia
  • dane osób, które dopuściły się lub mają dopuścić się naruszenia
  • opis nieprawidłowości oraz daty/okresu ich zaistnienia,
  • określenie kontekstu - związku z pracą sygnalisty
  • wskazanie podstaw potwierdzających, że informacja o naruszeniu jest prawdziwa

Można skorzystać z gotowego formularza dostępnego tutaj - FORMULARZ

UWAGA!
Zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane.

SPOSOBY ZGŁASZANIA NARUSZEŃ:
PISEMNIE

  • elektronicznie poprzez wysłanie maila na adres: sygnalista@adm.com.pl
  • w formie papierowej poprzez wysłanie przesyłki listownej na adres: Administracja Domów Miejskich Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, Bydgoszcz 85-011 z dopiskiem na kopercie: „SYGNALISTA”

USTNIE

  • telefonicznie pod nr telefonu: 52/348-16-09
  • podczas bezpośredniego spotkania w siedzibie przy ul. Śniadeckich 1 pok.8 w Bydgoszczy

TRYB POSTĘPOWANIA:

  • potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w terminie 7 dni od otrzymania zgłoszenia
  • przeprowadzenie działań następczych (postępowanie wyjaśniające)
  • przesłanie do sygnalisty informacji zwrotnej o wyniku postępowania w terminie 3 miesięcy od dnia potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia


Załączniki:

Zarządzenie Zarządu Nr 17 z 2024 w spr. Regulaminu zgłaszania naruszeń prawa w ADM.pdf
FORMULARZ
Klauzula informacyjna RODO sygnalista
Klauzula informacyjna RODO osoba wskazana w zgłoszeniu
OCHRONA SYGNALISTÓW-materiał informacyjny