ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ PRAWA
ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ PRAWA W ADM SP. Z O.O.
OBSZARY ZGŁOSZENIA:
- korupcja
- zamówienia publiczne
- zapobieganie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
- ochrona prywatności i danych osobowych
- bezpieczeństwo sieci i systemów informacyjnych
- interesy finansowe Skarbu Państwa i Miasta Bydgoszcz
ELEMENTY ZGŁOSZENIA:
- imię i nazwisko, stanowisko, miejsce pracy
- adres korespondencyjny lub poczty elektronicznej
- nazwę jednostki organizacyjnej, w której doszło lub może dojść do naruszenia
- dane osób, które dopuściły się lub mają dopuścić się naruszenia
- opis nieprawidłowości oraz daty/okresu ich zaistnienia,
- określenie kontekstu - związku z pracą sygnalisty
- wskazanie podstaw potwierdzających, że informacja o naruszeniu jest prawdziwa
Można skorzystać z gotowego formularza dostępnego tutaj - FORMULARZ
UWAGA!
Zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane.
SPOSOBY ZGŁASZANIA NARUSZEŃ:
PISEMNIE
- elektronicznie poprzez wysłanie maila na adres: sygnalista@adm.com.pl
- w formie papierowej poprzez wysłanie przesyłki listownej na adres: Administracja Domów Miejskich Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, Bydgoszcz 85-011 z dopiskiem na kopercie: „SYGNALISTA”
USTNIE
- telefonicznie pod nr telefonu: 52/348-16-09
- podczas bezpośredniego spotkania w siedzibie przy ul. Śniadeckich 1 pok.8 w Bydgoszczy
TRYB POSTĘPOWANIA:
- potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w terminie 7 dni od otrzymania zgłoszenia
- przeprowadzenie działań następczych (postępowanie wyjaśniające)
- przesłanie do sygnalisty informacji zwrotnej o wyniku postępowania w terminie 3 miesięcy od dnia potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia