W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Starszy inspektor ds. BHP

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji wybrana osoba spełniła kryteria określone w ogłoszeniu na przedmiotowe stanowisko, a jej zatrudnienie rokuje prawidłową realizację zadań na powierzonym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Starszy inspektor ds. BHP
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszy inspektor ds. BHP
w wymiarze 0,5 etatu

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • wykonywanie uprawnień i obowiązków służby bhp, w tym nadzór i kontrola przestrzegania przepisów bhp;
  • współpraca z właściwymi organami w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym z właściwymi placówkami służby zdrowia;
  • przedkładanie informacji o stanie bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostkach organizacyjnych Spółki;
  • informowanie o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania występujących zagrożeń;
  • przeprowadzanie wymaganych szkoleń pracowników w zakresie bhp;
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy;
  • dokonywanie oceny ryzyka zawodowego;
  • organizowanie przedsięwzięć służących zapobieganiu zagrożeniom dla zdrowia lub życia pracowników Spółki, systematyczna poprawa warunków bhp;
  • opracowywanie instrukcji, regulaminów i zarządzeń w zakresie bhp;
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.

Wymagania niezbędne:
  • tytuł technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp lub
  • wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp; 
  • praktyczna znajomość aktualnych regulacji prawnych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • umiejętność obsługi komputera pakietu MS Office;
  • samodzielność i wykazywanie inicjatywy w działaniu;
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

Mile widziane oferty kandydatów posiadających doświadczenie w pracy w służbie BHP.

Oferujemy:
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w dużej znanej na rynku firmie.
 
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, 
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów) w terminie do 26 maja 2020 roku, na adres:
  
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – st. inspektor ds. BHP”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego