W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Księgowy/a

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji rekrutacyjnej kandydatka spełniła w najlepszym stopniu wymogi określone dla stanowiska, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Księgowy/a
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Księgowy/a
w wymiarze pełnym

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
  • prowadzenie pełnej dokumentacji księgowo – finansowej w zakresie zarządzanych nieruchomości, w tym:
  • dokonywanie odsprzedaży kosztów pomiędzy wspólnotami mieszkaniowymi lub wspólnotą a ADM w zakresie np. usług komunalnych;
  • ewidencję zdarzeń gospodarczych dotyczących zakupu i sprzedaży;
  • rejestrację analityczną kosztów na budynki zgodnie z obowiązującym planem kont;
  • kwalifikację kosztów na tzw. związane z gospodarką zasobami mieszkaniowymi oraz związane z pozostałą działalnością (podatkową);
  • Rozliczanie należności i zobowiązań;
  • Sporządzanie analiz kosztów i przychodów wspólnot mieszkaniowych,
  • Zatwierdzanie do zapłaty faktur, rachunków, poleceń przelewu, decyzji, not, itp. dotyczących wspólnot mieszkaniowych;
  • Ustalanie wyniku finansowego wspólnot mieszkaniowych, tworzenie rocznych sprawozdań finansowych, bilansu, rachunku zysków i strat dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych oraz analiza w zakresie poprawności ich sporządzenia;
  • Sporządzanie sprawozdań na potrzeby banku, który udzielił wspólnocie mieszkaniowej kredytu;
  • Prowadzenie kwartalnych rozliczeń podatku dochodowego od osób prawnych dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych oraz sporządzanie deklaracji podatkowej CIT-8 i CIT-8/0 za dany rok obrotowy, łącznie z dokonaniem ostatecznego przelewu.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość);
  • praktyczna znajomość zasad rachunkowości, przepisów ustawy o Vat,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office;
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność i odpowiedzialność;
  • zaangażowanie, komunikatywność,
  • doświadczenie na stanowisku księgowej.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów w ogłoszeniu) w terminie do 16 grudnia 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych - księgowy/a

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego