nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 87/P/2010 |
Zamawiający | Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. |
Wartość zamówienia | powyżej 14 000 € nie przekraczającej progów unijnych. |
Termin składania ofert |
Bydgoszcz:
sprawa nr 87/P/2010 Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego
czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów
Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 362789 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa nr 87/P/2010 Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości 5% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· wskaże co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług kominiarskich w sposób ciągły przez okres min. 6 miesięcy, na zasobie nie mniejszym jak 80 budynków, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· posiadał min. - sprzęt mechaniczny (lina, kula , balast) - sprzęt do pomiaru przepływów powietrza - sprzęt do pomiaru podciśnienia w przewodach spalinowych - sprzęt fotograficzny do rejestracji niezgodności krytycznych w lokalach użytkowników - sprzęt video do kontroli i rejestracji obrazów z przewodów od wewnątrz - sprzęt radiowy do komunikacji wewnątrz budynku - mikromanometry wraz ze świadectwem kwalifikacyjnym
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· wskaże min. 3 osoby do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym 1 osoba winna posiadać dyplom mistrzowski w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do korzystania z nich na okres wykonywania zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp), - Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) w przypadku zmiany osób uczestniczących w zamówieniu przedstawionych w ofercie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH ADM SP. Z O.O. UL. Gdańska 9 Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p 85-005 BYDGOSZCZ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH ADM SP. Z O.O. UL. Gdańska 9 Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p 85-005 BYDGOSZCZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-1.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 1.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rom-2.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 2.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROM-3.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 3.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ROM-4.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 4.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.