W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 87/P/2010
Zamawiający Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Wartość zamówienia powyżej 14 000 € nie przekraczającej progów unijnych.
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w zakłądce informacja o wyborze

Bydgoszcz: sprawa nr 87/P/2010 Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 362789 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa nr 87/P/2010 Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór usługodawcy w zakresie wykonywania okresowego czyszczenia przeglądów - przewodów kominowych dla Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości 5% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         wskaże co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług kominiarskich w sposób ciągły przez okres min. 6 miesięcy, na zasobie nie mniejszym jak 80 budynków, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         posiadał min. - sprzęt mechaniczny (lina, kula , balast) - sprzęt do pomiaru przepływów powietrza - sprzęt do pomiaru podciśnienia w przewodach spalinowych - sprzęt fotograficzny do rejestracji niezgodności krytycznych w lokalach użytkowników - sprzęt video do kontroli i rejestracji obrazów z przewodów od wewnątrz - sprzęt radiowy do komunikacji wewnątrz budynku - mikromanometry wraz ze świadectwem kwalifikacyjnym

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         wskaże min. 3 osoby do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym 1 osoba winna posiadać dyplom mistrzowski w rzemiośle kominiarskim w odniesieniu do przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

·         posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do korzystania z nich na okres wykonywania zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp), - Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika w przypadku składania oferty przez Pełnomocnika

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku zmiany osób uczestniczących w zamówieniu przedstawionych w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH ADM SP. Z O.O. UL. Gdańska 9 Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p 85-005 BYDGOSZCZ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH ADM SP. Z O.O. UL. Gdańska 9 Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9 II p 85-005 BYDGOSZCZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROM-1.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 1.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rom-2.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 2.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROM-3.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 3.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ROM-4.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w obrębie działania ROM - 4.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Powiadom znajomego