otwarty
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonywanie usług polegających na naprawach bieżących, konserwacjach oraz zabezpieczaniu awarii w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy z wyłączeniem części wspólnych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | 76/P/2010 |
Zamawiający | Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. |
Wartość zamówienia | równa i przekraczająca progi unijne |
Termin składania ofert |
PL-Bydgoszcz: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
2010/S 211-323157
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
USŁUGI
I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
ul. Śniadeckich 1
Do wiadomości: Tomasz Skierecki
85-011 Bydgoszcz
POLSKA
Tel. +48 523488909
E-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
Faks +48 523488909
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.adm.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Inne spółka prawa handlowego
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Wykonywanie usług polegających na naprawach bieżących, konserwacjach oraz zabezpieczaniu awarii w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy z wyłączeniem części wspólnych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 1
Główne miejsce świadczenia usług Bydgoszcz.
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w każdym zadaniu następujące branże:
— ślusarska,
— stolarska,
— szklarska,
— murarska,
— tynkarska,
— malarska,
— posadzkarska,
— dekarska,
— ciesielską,
— instalacyjna: elektryczna, wodno – kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
50700000
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)Podział na części
Tak
oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
II.2.2)Opcje
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Zadanie 1 - ROM-1
1)KRÓTKI OPIS
Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 1.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
50700000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Zadanie 2 - ROM-2
1)KRÓTKI OPIS
Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 2.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
50700000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Zadanie 3 - ROM - 3
1)KRÓTKI OPIS
Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 3.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
50700000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 4 NAZWA Zadanie 4 - ROM - 4
1)KRÓTKI OPIS
Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 4.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
50700000
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach.
Nr zadania; Wartość.
Zadanie 1; 10 000,00.
Zadanie 2; 7 000,00.
Zadanie 3; 10 000,00.
Zadanie 4; 12 000,00.
2.
Wykonawca wnosi wadium oddzielnie dla każdego z zadań w kwotach o
których mowa wyżej w terminie nieprzekraczalnym 7.12.2010 r. na konto
zamawiającego: Konto bankowe: BRE BANK S.A. Oddział Bydgoszcz, nr 41
1140 1052 0000 3296 4000 1001 z dopiskiem:
„Wadium - przetarg nieograniczony – usługi konserwacyjne i zabezpieczanie awarii – sprawa nr 76/P/2010 zadanie ....
3.
Wadium wpłacone w pieniądzu winno znaleźć się na koncie zamawiającego
przed upływem godz. 11:00 w dniu 7.12.2010 (termin upływu składania
ofert). Zamawiający po upływie godz. 11:00 dokona konsultacji z działem
księgowym w sprawie wpłaconych wadiów. Brak środków finansowych na
koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na
podstawie art. 24 ust. 2 punkt 2)
4. Wykonawca winien podać na dokumencie potwierdzającym wpłatę wadium konto zwrotne na które Zamawiający zwróci wadium.
5. Wadium, oprócz formy pieniężnej może być wniesione również w postaci:
a. poręczeń bankowych;
b. gwarancji bankowych;
c. gwarancji ubezpieczeniowych
d.
poręczeń udzielanych przez podmioty, o której mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4
lit.b ustawy z dnia 9.11.2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.
253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
7.
W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w punkcie 5,
oryginały dokumentów powinny być złożone w Sekcji Zamówień Publicznych
do upływu terminu składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium
wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9.
9.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
—
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie uzupełnienia w określonym terminie
oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył ich, chyba że
udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
— odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
— nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
— zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie punktu 7), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca
wadium wnosi w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
13.
Jeżeli wykonawca wybierze inną formę zabezpieczenia wadium niż przelew,
musi dostarczyć dokument wystawiony przez odpowiednia wybraną
instytucję, w którym to dokumencie musi być zawarta treść całego punktu
10, lub inne sformułowanie, z którego wynikać będzie zabezpieczenie dla
zamawiającego bezwzględne zatrzymanie wadium w przypadkach określonych w
Prawie zamówień publicznych.
14. Wykonawca, który złoży ofertę z
dokumentem wadium wystawionym przez upoważnione instytucje, ale dokument
ten nie będzie zawierał wszystkich wymogów określonych w art. 46 Prawa
zamówień publicznych Wykonawca będzie wykluczony z postępowania
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
6. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 30 dni od doręczenia rzetelnie i prawidłowo wystawionej faktury wraz z niezbędnymi załącznikami na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W
postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają dla każdego
zadania warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności:
a)
wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi, polegającej na zapewnieniu
ciągłej obsługi w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwania
awarii zasobu nieruchomości obejmującego jednocześnie nie mniej niż 100
budynków mieszkalnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, posiadającymi stosowne doświadczenie i kwalifikacje do jego
wykonania. Zamawiający wymaga aby wśród osób, które będą wykonywały
zamówienie były:
— 1 osoba posiadająca dyplom mistrza lub świadectwo
ukończenia szkoły zawodowej lub technikum w zakresie robót
instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, c.o., gaz,
— 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, c.o., gaz.,
—
1 osoba posiadająca dyplom mistrza lub świadectwo ukończenia szkoły
zawodowej lub technikum w zakresie instalacji elektrycznych,
— 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych,
— 3 osoby posiadające minimum roczne doświadczenie w świadczeniu usług objętych poszczególnymi branżami ogólnobudowlanymi.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Sytuacji
ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Minimalny poziom
ewentualnie wymaganych standardów Posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę
nie mniejszą niż 500 000 PLN.
III.2.3)Zdolność techniczna
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
76/P/2010
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 7.12.2010 - 11:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.12.2010 - 11:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 7.12.2010 - 12:00
Miejsce
Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9, II piętro Bydgoszcz.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w:
a) w przypadku zmiany osób uczestniczących w zamówieniu przedstawionych w ofercie;
b) zmniejszenie stawki 1 roboczogodziny, na podstawie dwustronnie podpisanego aneksu;
c)
wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie
odpowiednio do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili
powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość
wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z
uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień
wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W tych
przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia
dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego
wynagrodzenia w nowej wysokości, tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu
do umowy.
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
27.10.2010