W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

otwarty

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonywanie usług polegających na naprawach bieżących, konserwacjach oraz zabezpieczaniu awarii w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy z wyłączeniem części wspólnych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 76/P/2010
Zamawiający Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
Wartość zamówienia równa i przekraczająca progi unijne
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wynik postępowania w zakładce informacja o wyborze
29/10/2010    S211    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
PL-Bydgoszcz: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
2010/S 211-323157
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
USŁUGI


SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o.
ul. Śniadeckich 1
Do wiadomości: Tomasz Skierecki
85-011 Bydgoszcz
POLSKA
Tel. +48 523488909
E-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
Faks +48 523488909

Adresy internetowe

Ogólny adres instytucji zamawiającej www.adm.com.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Inne spółka prawa handlowego
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)OPIS

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Wykonywanie usług polegających na naprawach bieżących, konserwacjach oraz zabezpieczaniu awarii w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy z wyłączeniem części wspólnych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 1
Główne miejsce świadczenia usług Bydgoszcz.

II.1.3)Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

Świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w każdym zadaniu następujące branże:
— ślusarska,
— stolarska,
— szklarska,
— murarska,
— tynkarska,
— malarska,
— posadzkarska,
— dekarska,
— ciesielską,
— instalacyjna: elektryczna, wodno – kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

50700000

II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Nie

II.1.8)Podział na części

Tak
oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

Nie

II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres

II.2.2)Opcje

II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

Rozpoczęcie 1.1.2011. Zakończenie 31.12.2012

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Zadanie 1 - ROM-1

1)KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 1.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

50700000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Zadanie 2 - ROM-2

1)KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 2.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

50700000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Zadanie 3 - ROM - 3

1)KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 3.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

50700000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 4 NAZWA Zadanie 4 - ROM - 4

1)KRÓTKI OPIS

Świadczenie usług związanych z naprawą bieżącą, konserwacją oraz zabezpieczaniem awarii w budynkach znajdujących się w obszarze działania ROM – 4.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

50700000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach.
Nr zadania; Wartość.
Zadanie 1; 10 000,00.
Zadanie 2; 7 000,00.
Zadanie 3; 10 000,00.
Zadanie 4; 12 000,00.
2. Wykonawca wnosi wadium oddzielnie dla każdego z zadań w kwotach o których mowa wyżej w terminie nieprzekraczalnym 7.12.2010 r. na konto zamawiającego: Konto bankowe: BRE BANK S.A. Oddział Bydgoszcz, nr 41 1140 1052 0000 3296 4000 1001 z dopiskiem:
„Wadium - przetarg nieograniczony – usługi konserwacyjne i zabezpieczanie awarii – sprawa nr 76/P/2010 zadanie ....
3. Wadium wpłacone w pieniądzu winno znaleźć się na koncie zamawiającego przed upływem godz. 11:00 w dniu 7.12.2010 (termin upływu składania ofert). Zamawiający po upływie godz. 11:00 dokona konsultacji z działem księgowym w sprawie wpłaconych wadiów. Brak środków finansowych na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 punkt 2)
4. Wykonawca winien podać na dokumencie potwierdzającym wpłatę wadium konto zwrotne na które Zamawiający zwróci wadium.
5. Wadium, oprócz formy pieniężnej może być wniesione również w postaci:
a. poręczeń bankowych;
b. gwarancji bankowych;
c. gwarancji ubezpieczeniowych
d. poręczeń udzielanych przez podmioty, o której mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.
7. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonych w punkcie 5, oryginały dokumentów powinny być złożone w Sekcji Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 9.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
— wykonawca w odpowiedzi na wezwanie uzupełnienia w określonym terminie oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył ich, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
— odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
— nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
— zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 7), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wadium wnosi w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
13. Jeżeli wykonawca wybierze inną formę zabezpieczenia wadium niż przelew, musi dostarczyć dokument wystawiony przez odpowiednia wybraną instytucję, w którym to dokumencie musi być zawarta treść całego punktu 10, lub inne sformułowanie, z którego wynikać będzie zabezpieczenie dla zamawiającego bezwzględne zatrzymanie wadium w przypadkach określonych w Prawie zamówień publicznych.
14. Wykonawca, który złoży ofertę z dokumentem wadium wystawionym przez upoważnione instytucje, ale dokument ten nie będzie zawierał wszystkich wymogów określonych w art. 46 Prawa zamówień publicznych Wykonawca będzie wykluczony z postępowania

III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

6. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w ciągu 30 dni od doręczenia rzetelnie i prawidłowo wystawionej faktury wraz z niezbędnymi załącznikami na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia

Nie

III.2)WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają dla każdego zadania warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności:
a) wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi, polegającej na zapewnieniu ciągłej obsługi w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii zasobu nieruchomości obejmującego jednocześnie nie mniej niż 100 budynków mieszkalnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi stosowne doświadczenie i kwalifikacje do jego wykonania. Zamawiający wymaga aby wśród osób, które będą wykonywały zamówienie były:
— 1 osoba posiadająca dyplom mistrza lub świadectwo ukończenia szkoły zawodowej lub technikum w zakresie robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, c.o., gaz,
— 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie robót instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych, c.o., gaz.,
— 1 osoba posiadająca dyplom mistrza lub świadectwo ukończenia szkoły zawodowej lub technikum w zakresie instalacji elektrycznych,
— 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych,
— 3 osoby posiadające minimum roczne doświadczenie w świadczeniu usług objętych poszczególnymi branżami ogólnobudowlanymi.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN.

III.2.3)Zdolność techniczna

III.2.4)Zamówienia zastrzeżone

Nie

III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

76/P/2010

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Nie

IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 7.12.2010 - 11:00
Dokumenty odpłatne Nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

7.12.2010 - 11:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 7.12.2010 - 12:00

Miejsce

Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gdańska 9, II piętro Bydgoszcz.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ

Nie

VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH

VI.3)INFORMACJE DODATKOWE

Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w:
a) w przypadku zmiany osób uczestniczących w zamówieniu przedstawionych w ofercie;
b) zmniejszenie stawki 1 roboczogodziny, na podstawie dwustronnie podpisanego aneksu;
c) wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie odpowiednio do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W tych przypadkach zmiana wynagrodzenia należnego wykonawcy nie wymaga złożenia dodatkowego zgodnego oświadczenia woli stron o ustaleniu tego wynagrodzenia w nowej wysokości, tj. nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.

VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

VI.4.2)Składanie odwołań

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

27.10.2010

Powiadom znajomego