pracownik Działu Remontów i Inwestycji
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | pracownik Działu Remontów i Inwestycji |
---|---|
Miejsce pracy | Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o. |
Termin składania ofert | |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów do pracy na wolne stanowisko:
pracownik/ca Działu Remontów i Inwestycji
w wymiarze pełnym
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie ogólnobudowlane
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- znajomość organizacji procesu budowlanego i jego poszczególnych etapów,
- znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Libre Office Calc);
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań;
Dodatkowym atutem będą:
- wykształcenie wyższe kierunkowe;
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku/o podobnych zadaniach
Główne zadania:
- kompletowanie dokumentacji wymaganej do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych lub decyzji o warunkach zabudowy
- przygotowywanie i składanie wniosków:
- do Miejskiego/Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
- do WAB Urzędu miasta o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych lub decyzji o warunkach zabudowy lub uzyskania opinii/zgłoszenia
- do WAB lub PINB o zamierzonym terminie przystąpienia do wykonania robót
- do ZDMiKP i innych jednostek organizacyjnych o uzyskanie zgody na zajęcie terenu
- pozyskiwanie informacji o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego do celów remontowych;
- udział w sporządzaniu i realizacji planu remontów i inwestycji, sporządzanie sprawozdań z ich realizacji;
- udział w wizjach na nieruchomościach
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z remontami i modernizacją pustostanów, w szczególności:
- kompletowanie zakresów robót, kosztorysów inwestorskich,
- przygotowywanie wniosków o wszczęcie procedury przetargowej,
- prowadzenie ewidencji pustostanów,
- występowanie o opinię lub pozwolenie do WAB, Miejskiego Konserwatora Zabytków,
- zgłaszanie zmiany źródeł ogrzewania
- sporządzanie raportów po zakończonych pracach remontowych/modernizacyjnych
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- samodzielne stanowisko pracy
- stałe godziny pracy
- pracę w znanej na rynku firmie
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Działając na podstawie art. 24 ust 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że w Administracji Domów Miejskich Sp. z o.o. obowiązuje wewnętrzny Regulamin zgłaszania naruszeń prawa. Każda osoba, która powzięła wiedzę lub podejrzenie o wystąpieniu naruszenia prawa ma możliwość dokonania jego zgłoszenia na zasadach określonych w Regulaminie oraz w Ustawie. Szczegółowe informacje oraz pełna treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej BIP Spółki www.bip.adm.com.pl w zakładce „Informacje o spółce/Zgłoszenia naruszeń prawa”.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 14 stycznia 2025 r. przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZP – pracownik ZRI” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl