W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Specjalista ds przygotowania inwestycji

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Specjalista ds przygotowania inwestycji
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status aktualne

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów na stanowisko:

SPECJALISTY
DS PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI
w pełnym wymiarze

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Przygotowywanie i rozliczanie inwestycji realizowanych z budżetu Miasta
  • Przygotowywanie wniosków dotyczących zamówień publicznych na inwestycje realizowane z budżetu Miasta
  • Przygotowywanie i rozliczanie inwestycji finansowanych ze wsparciem środków krajowych i zagranicznych
  • Sporządzanie rocznych budżetów na zadania inwestycyjne i remontowe
  • Bieżące monitorowanie realizacji budżetów oraz wydatkowania środków finansowych
  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu
  • Współpraca z WIM Urzędu Miasta podczas realizacji zadań inwestycyjnych
  • Prowadzenie rejestrów zadań inwestycyjnych i remontowych
  • Obsługa systemu informatycznego w powierzonym obszarze

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym znajomość środowiska office na poziomie zaawansowanym
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie:
    • przygotowywania postępowań o udzielenie zamówień publicznych
    • prowadzenia pełnej sprawozdawczości w związku z projektami realizowanymi ze wsparciem środków krajowych
    • sporządzania i monitorowania realizacji budżetów inwestycyjnych i remontowych
    • pozyskiwania oraz realizacji projektów dofinansowywanych ze środków unijnych.

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach

Działając na podstawie art. 24 ust 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że w Administracji Domów Miejskich Sp. z o.o. obowiązuje wewnętrzny Regulamin zgłaszania naruszeń prawa. Każda osoba, która powzięła wiedzę lub podejrzenie o wystąpieniu naruszenia prawa ma możliwość dokonania jego zgłoszenia na zasadach określonych w Regulaminie oraz w Ustawie. Szczegółowe informacje oraz pełna treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej BIP Spółki www.bip.adm.com.pl w zakładce „Informacje o spółce/Zgłoszenia naruszeń prawa”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 31 grudnia 2024 roku przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZRI” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego