W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

pracownik Działu Gospodarki Nieruchomościami

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko pracownik Działu Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status aktualne

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów na stanowisko:

pracownika Działu Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji inwentaryzacyjnej budynków
  • współpraca i prowadzenie korespondencji z rzeczoznawcami w sprawie realizacji umów na sporządzanie inwentaryzacji
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz właścicielami i najemcami lokali w zakresie realizacji inwentaryzacji i korygowania udziałów
  • weryfikacja projektów aktów notarialnych korygujących udziały w częściach wspólnych nieruchomości 
  • kompletowanie dokumentów do celów notarialnych
  • współpraca z notariuszami i Wydziałem Mienia i Geodezji Urzędu Miasta w zakresie korygowania udziałów współwłaścicielom nieruchomości w częściach wspólnych
  • wykonywanie pomiarów kontrolnych powierzchni użytkowych lokali i pomieszczeń przynależnych do tych lokali oraz części wspólnych nieruchomości, sporządzanie protokołów z tych czynności oraz kart i rzutów lokali i pomieszczeń
  • przygotowywanie dokumentów pozwalających na zlecenie wykonania inwentaryzacji nieruchomości (analiza ksiąg wieczystych, wypisów i wyrysów z rejestrów gruntów, kartotek budynków, wybranych modułów z systemu informatycznego)
  • wykonywanie czynności zmierzających do sprzedaży części wspólnej nieruchomości, w której Miasto Bydgoszcz posiada udział w części wspólnej nieruchomości w tym m.in.:
    • badanie stanu prawnego nieruchomości,
    • analiza dokumentów w sprawie – operatu szacunkowego oraz uzyskanych opinii,
    • przygotowanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta Bydgoszczy w sprawie sprzedaży udziałów w częściach wspólnych nieruchomości (lub oddania w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu stanowiących własność Miasta),
    • współpraca z kancelarią notarialną przygotowującą akt notarialny zbycia części wspólnej i weryfikacja jego zapisów pod kątem wypełnienia przepisów prawa lokalnego regulującego przedmiotowe czynności.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie preferowane techniczne
  • zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania
  • sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne
  • zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office: Word i Excel
  • komunikatywność

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólnobudowlanej
  • uprawnienia geodezyjne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w dziedzinie kartografii i geodezji
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach

Działając na podstawie art. 24 ust 6 Ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że w Administracji Domów Miejskich Sp. z o.o. obowiązuje wewnętrzny Regulamin zgłaszania naruszeń prawa. Każda osoba, która powzięła wiedzę lub podejrzenie o wystąpieniu naruszenia prawa ma możliwość dokonania jego zgłoszenia na zasadach określonych w Regulaminie oraz w Ustawie. Szczegółowe informacje oraz pełna treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej BIP Spółki www.bip.adm.com.pl w zakładce „Informacje o spółce/Zgłoszenia naruszeń prawa”.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 31 grudnia 2024 roku przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZGN” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego