W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

MŁODSZY/a ADMINISTRATOR/ka NIERUCHOMOŚCI

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko MŁODSZY/a ADMINISTRATOR/ka NIERUCHOMOŚCI
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status w trakcie rozstrzygania

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów na stanowiska:

MŁODSZY/a ADMINISTRATOR/ka
NIERUCHOMOŚCI
w pełnym wymiarze

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości, w tym m.in.:

- przegląd części wspólnych nieruchomości pod kątem właściwego użytkowania, bezpieczeństwa przeciwpożarowego i utrzymania w należytym stanie sanitarnym oraz technicznym pomieszczeń i urządzeń do wspólnego użytku w budynkach i innych obiektach administrowanego terenu,

- przyjmowanie wszelkich uwag, interwencji mieszkańców podległych nieruchomości i przekazywanie ich do właściwych służb celem realizacji oraz przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji;

  • Kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania terenów zielonych, utrzymania porządku, czystości i zabezpieczenia skutków gołoledzi, dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji oraz wywozu nieczystości stałych i płynnych w zarządzanych nieruchomościach.
  • Sprawdzanie i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym za w/w usługi oraz kwalifikacja kosztów na tzw. związaną z gospodarką zasobami mieszkaniowymi i związaną z pozostałą działalnością (podatkową).
  • Analiza kosztów i przychodów dotyczących zarządzanych nieruchomości;
  • Monitorowanie wpływu należności, potwierdzanie sald oraz informowanie o zaległościach;
  • Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych;
  • Wykonywanie wszelkich obowiązków administracyjnych związanych z przejęciem lub przekazaniem nieruchomości, w tym udział w przekazaniu-przejęciu nieruchomości wraz ze sporządzeniem protokołu,
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie informatycznym dotyczących: opisu, położenia, typologii, naliczeń, stanu technicznego nieruchomości itp.
  • Przygotowanie dokumentacji w zakresie: zmiany sposobu użytkowania lokali, adaptacji pomieszczeń niemieszkalnych na lokale mieszkalne;
  • Występowanie o wydanie/aktualizację dokumentów dotyczących stanu prawnego nieruchomości,
  • Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów w nieruchomości;
  • Udział w wizjach w sprawach technicznych wspólnie z inspektorem technicznym lub inspektorem nadzoru.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie powierzonych zadań,
  • Współpraca ze służbami porządkowymi (Straż Miejska, Policja) oraz służbami komunalnymi;
  • Dostarczanie korespondencji mieszkańcom nieruchomości/użytkownikom części wspólnych nieruchomości w sprawach indywidualnych.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
  • doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami

W przypadku spełnienia wymagań dodatkowych możliwość zatrudnienia na stanowisku administratora.

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 28 października 2024 roku przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZP – mł. Administrator” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego