W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

pracownik/ca technicznej obsługi nieruchomości

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru dokonano wybory
Szczegóły
Stanowisko pracownik/ca technicznej obsługi nieruchomości
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomości. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: www.adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

pracownik/ca technicznej obsługi
nieruchomości
w wymiarze pełnym

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie techniczne – preferowane ogólnobudowlane lub pokrewne (sanitarne, elektryczne itp.)
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
  • umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania,
  • bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.),
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole oraz z klientem zewnętrznym,

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe ogólnobudowlane
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/o podobnym zakresie obowiązków
  • znajomość zagadnień z zakresu budownictwa mieszkaniowego

Główne zadania na stanowisku:

  • Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości,
  • Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
  • Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych nieruchomości,
  • Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe,
  • Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów,
  • Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym,
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane,
  • Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia, 
  • współpraca z najemcami/właścicielami lokali w zakresie technicznej obsługi nieruchomości,

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stałe godziny pracy
  • pakiet socjalny
  • pracę w gronie specjalistów
  • pracę terenowo - biurową

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 30 października 2024r. przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „pracownik/ca technicznej obsługi nieruchomości” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego