W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Inspektor nadzoru budowlanego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru nie dokonano wyboru kandydata
Szczegóły
Stanowisko Inspektor nadzoru budowlanego
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów na stanowiska:

Inspektor nadzoru budowlanego
w pełnym wymiarze

miejsce pracy: Bydgoszcz


Główne zadania:

  • dokonywanie kontroli protokołów z okresowych przeglądów stanu technicznego nieruchomości wykonywanych przez firmy zewnętrzne;
  • sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi (sanitarnymi lub ogólnobudowlanymi);
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień,
  • pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień,
  • rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót; 
     • weryfikacja kosztorysów ofertowych;
  • sprawdzanie pod względem formalnym projektów budowlanych i ekspertyz;
  • przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót wymaganych prawem budowlanym;
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych mieszczących się w kompetencjach inspektora nadzoru;
  • dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce oraz kontrahentami zewnętrznymi.

Wymagania niezbędne:

  • uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • umiejętność kosztorysowania,
  • umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Dodatkowym atutem będzie znajomość branży mieszkaniowej.

Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub o współpracy
  • pracę wśród specjalistów

Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów) w terminie do 19 sierpnia 2024 roku, na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor nadzoru” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego