pracownik/ca Działu Spraw Pracowniczych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | dokonano wyboru pracownika |
---|
Stanowisko | pracownik/ca Działu Spraw Pracowniczych |
---|---|
Miejsce pracy | Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o. |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowisko:
pracownik/ca Działu Spraw Pracowniczych
w wymiarze pełnym
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- bieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, w tym urlopów wypoczynkowych,
- ustalanie uprawnień pracowniczych do nagród jubileuszowych, odpraw emerytalno-rentowych i innych,
- wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
obsługa programu Płatnik - obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą umów cywilnoprawnych, w tym sporządzanie oraz rozliczanie umów zlecenia i umów o dzieło
- udział w sporządzaniu sprawozdań do GUS (Z-06, Z-05, DG-1, ZUS IWA);
- sporządzanie analiz i zestawień na bieżące potrzeby działu i Spółki oraz sprawozdań GUS (absencje, urlopy, inne przyczyny nieobecności, zatrudnienie, średnie wynagrodzenie)
- sporządzanie budżetów kosztów wynagrodzeń, bieżąca weryfikacja i rozliczanie kosztów
- sporządzanie kwartalnych informacji dot. średniego wynagrodzenia i zatrudnienia
- przygotowywanie danych do rezerw bilansowych (odprawy emerytalne, nagrody jubileuszowe)
- archiwizowanie dokumentów
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- bardzo dobra znajomość programu Excel
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
- umiejętność pracy pod presją czasu
Mile widziana znajomość programu Płatnik, doświadczenie w obszarze analiz oraz zagadnień kadrowo – płacowych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w gronie specjalistów
- szkolenia
- pracę w dużej, znanej na rynku firmie
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 15 maja 2024 roku, na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – pracownik ZP” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl