W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

pracownik/ca Działu Spraw Pracowniczych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru dokonano wyboru pracownika
Szczegóły
Stanowisko pracownik/ca Działu Spraw Pracowniczych
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów na stanowisko:

pracownik/ca Działu Spraw Pracowniczych
w wymiarze pełnym

 

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • bieżąca obsługa kadrowa pracowników Spółki
  • ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, w tym urlopów wypoczynkowych,
  • ustalanie uprawnień pracowniczych do nagród jubileuszowych, odpraw emerytalno-rentowych i innych,
  • wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
    obsługa programu Płatnik
  • obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą umów cywilnoprawnych, w tym sporządzanie oraz rozliczanie umów zlecenia i umów o dzieło
  • udział w sporządzaniu sprawozdań do GUS (Z-06, Z-05, DG-1, ZUS IWA);
  • sporządzanie analiz i zestawień na bieżące potrzeby działu i Spółki oraz sprawozdań GUS (absencje, urlopy, inne przyczyny nieobecności, zatrudnienie, średnie wynagrodzenie)
  • sporządzanie budżetów kosztów wynagrodzeń, bieżąca weryfikacja i rozliczanie kosztów
  • sporządzanie kwartalnych informacji dot. średniego wynagrodzenia i zatrudnienia
  • przygotowywanie danych do rezerw bilansowych (odprawy emerytalne, nagrody jubileuszowe)
  • archiwizowanie dokumentów

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • bardzo dobra znajomość programu Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Mile widziana znajomość programu Płatnik, doświadczenie w obszarze analiz oraz zagadnień kadrowo – płacowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w gronie specjalistów
  • szkolenia
  • pracę w dużej, znanej na rynku firmie

Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.  oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 15 maja 2024 roku,  na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – pracownik ZP” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego