W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

pracownik/ca działu księgowo-finansowego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Dokonano wyboru.
Szczegóły
Stanowisko pracownik/ca działu księgowo-finansowego
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów do pracy na wolne stanowisko:

pracownik/ca działu księgowo-finansowego
w wymiarze pełnym


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • Kontrolę poprawności wystawiania otrzymanych faktur i rachunków dotyczących zakupu
  • Rozliczanie i uzgadnianie pobranych przez pracowników zaliczek (prowadzenie rejestrów)
  • Księgowanie faktur i rachunków dotyczących zakupu
  • Sporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT z fakturami za każdy miesiąc.
  • Wystawianie dokumentów sprzedaży pozostałej
  • Ustalanie zgodności kont rozrachunków (dostawcy, kaucje, potwierdzanie sald).
  • Kontrolę poprawności dokonywanych księgowań.
  • Prawidłowe kwalifikowanie kosztów i przychodów zgodnie z obowiązującym planem kont.
  • Księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie sald banków w księgach Miasta Bydgoszcz.
  • Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczeniem kaucji za lokale mieszkaniowe, użytkowe oraz prace remontowe.
  • Sprawdzanie kaucji (wykupy) i przekazywanie pisemnych odpowiedzi do jednostek organizacyjnych.
  • Księgowanie pozabilansowo kaucji za lokale mieszkalne i użytkowe w księgach Miasta Bydgoszczy i Skarbu Państwa.
  • Przygotowywanie zestawień mylnych wpłat dokonanych na rachunek Miasta Bydgoszczy.
  • Prowadzenie kasy do obsługi wewnętrznej Spółki, łącznie z pobieraniem i przewozem gotówki z banku.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie: finanse, ekonomia, rachunkowość
  • znajomość zasad rachunkowości,
  • znajomość pakietu Office;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,

Dodatkowym atutem będą: wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie w pracy na stanowisku księgowy/a.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie
  • pakiet socjalny

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.  oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 26 lutego 2024 roku na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „pracownik/ca GKF” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego