MŁODSZY ADMINISTRATOR Wspólnot Mieszkaniowych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrano kandydatów |
---|
Stanowisko | MŁODSZY ADMINISTRATOR Wspólnot Mieszkaniowych |
---|---|
Miejsce pracy | Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o. |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowiska:
MŁODSZY ADMINISTRATOR
Wspólnot Mieszkaniowych
w pełnym wymiarze
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych,
- bieżący kontakt Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych lub współwłaścicielami nieruchomości (dot. „małych Wspólnot Mieszkaniowych”),
- przyjmowanie uwag, interwencji mieszkańców podległych nieruchomości oraz przygotowywanie odpowiedzi/wyjaśnień;
- kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania czystości, dezynfekcji, dezynsekcji, utrzymania terenów zielonych,
- wprowadzanie i aktualizowanie danych dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych w systemie informatycznym,
- wykonywanie zadań związanych z przejęciem lub przekazaniem nieruchomości po wypowiedzeniu lub zawarciu umowy administrowania nieruchomością,
- bieżąca kontrola realizacji uchwał, zbieranie podpisów pod uchwałami;
- przygotowywanie zawiadomień, uchwał, protokołów oraz dokumentów źródłowych do zawarcia umów: o administrowanie nieruchomością wspólną, dzierżawy nieruchomości gruntowej, najmu i dzierżawy części wspólnych,
- informowanie właścicieli lokali o podjętych uchwałach przez Wspólnotę Mieszkaniową,
- monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz informowanie ich o stanie finansowym konta lokalu
- prowadzenie rejestru lokali wykupionych, protokołów i uchwał Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowywanie dokumentów przed zebraniem sprawozdawczo-wyborczym dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych,
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne
- znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
- umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
- doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami
W przypadku spełnienia wymogów dodatkowych możliwość zatrudnienia na stanowisku administratora.
Oferujemy:
- samodzielne stanowisko pracy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- stałe godziny pracy
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pakiet socjalny
- pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 6 grudnia 2023 roku na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Mł. administrator” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl