W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

pracownik Księgowości

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Rozstrzygnięte.
Szczegóły
Stanowisko pracownik Księgowości
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów do pracy na wolne stanowisko:

pracownik/ca księgowości
w wymiarze pełnym


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • Prowadzenie pełnej dokumentacji księgowo-finansowej w zakresie zarządzanych Wspólnot Mieszkaniowych;
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupu oraz sprzedaży do ksiąg rachunkowych poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych;
  • zatwierdzanie do zapłaty faktur, rachunków, poleceń przelewu, decyzji, not, itp. dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych przynależnych do danego Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych;
  • kwalifikacja kosztów na: związane z gospodarką zasobami mieszkaniowymi oraz związane z pozostałą działalnością (podatkową);
    analiza rozrachunków – uzgadnianie sald;
  • sprawdzanie w księgach rachunkowych Wspólnot Mieszkaniowych wyciągów bankowych;
  • rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych dla Wspólnot Mieszkaniowych oraz sporządzanie deklaracji podatkowej CIT-8 i CIT-8/0 za dany rok obrotowy;
  • sporządzanie zestawień kosztów i przychodów zaewidencjonowanych w księgach poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych dotyczących usług komunalnych oraz części wspólnych nieruchomości;
  • zamykanie miesięcy, przeksięgowywanie kont wynikowych na tzw. „wynik finansowy”, tworzenie rocznych sprawozdań finansowych, bilansu, rachunku zysków i strat dla poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane: finanse, ekonomia, rachunkowość;
  • dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie ustawy o rachunkowości;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność oceny istotności zadań;
  • samodzielność i dokładność,

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe o kierunku: finanse, ekonomia, rachunkowość;
  • doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie
  • pakiet socjalny

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.  oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny)  w terminie do dnia 18 października 2023 roku na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „pracownik/ca księgowości” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego