W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik Działu Księgowo-Finansowego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru wybrano kandydata
Szczegóły
Stanowisko Pracownik Działu Księgowo-Finansowego
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów do pracy na wolne stanowisko: pracownik/ca działu księgowo-finansowego

w wymiarze pełnym

 

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • prowadzenie pełnej dokumentacji księgowo – finansowej w zakresie zarządzanych nieruchomości oraz kosztów własnych,
  • zatwierdzanie do zapłaty faktur, rachunków, poleceń przelewu, decyzji, not, itp.,
  • ewidencję zdarzeń gospodarczych dotyczących zakupu i sprzedaży,
    dokonywanie odsprzedaży kosztów pomiędzy Spółką a wspólnotami mieszkaniowymi np. usług komunalnych,
  • uzgadnianie zaksięgowanych kosztów usług komunalnych,
  • rejestrację analityczną kosztów na budynki zgodnie z obowiązującym planem kont
  • nadzór nad prawidłową kwalifikacją kosztów na tzw. związane z gospodarką zasobami mieszkaniowymi oraz związane z pozostałą działalnością (podatkową);
  • przeprowadzanie analiz kosztów na poszczególne nieruchomości;
  • prowadzenie ewidencji księgowej kosztów dla budynków będących w administracji zleconej w tym: wystawianie i księgowanie faktur na właścicieli, uzgadnianie kosztów i przychodów oraz księgowanie rozliczeń budynków i uzgadnianie sald,
  • comiesięczne sporządzanie rejestrów VAT oraz kontrola ich poprawności i zgodności z dokumentami źródłowymi
  • kontrola prawidłowości wystawiania dokumentów księgowych w świetle obowiązujących przepisów Vat,

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie: finanse, ekonomia, rachunkowość
  • znajomość zasad rachunkowości, 
  • znajomość pakietu Office;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność, 

Dodatkowym atutem będą: wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie w pracy na stanowisku księgowy/a.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie
  • pakiet socjalny

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.  oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 13 września 2023 roku na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „pracownik/ca GKF” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego