Pracownik w Dziale Mieszkaniowym
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrano kandydatów. |
---|
Stanowisko | Pracownik w Dziale Mieszkaniowym |
---|---|
Miejsce pracy | Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o. |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomości. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na wolne stanowiska:
Pracownik/ca w Dziale Mieszkaniowym
w pełnym wymiarze
miejsce pracy: Bydgoszcz
Do głównych obowiązków na tych stanowiskach należy m.in.:
- przyjmowanie wniosków osób ubiegających się o pomoc mieszkaniową z zasobu miasta, prowadzenie rejestru tych wniosków i ich weryfikacja;
- uczestnictwo w pracach Miejskiej Komisji Mieszkaniowej, w tym przedstawienie wniosków na posiedzeniu komisji oraz uczestnictwo w wizjach lokalowych;
- sporządzanie listy osób uprawnionych do zawarcia umów najmu lokali mieszkalnych i socjalnych;
- sporządzanie porozumień dotyczących remontu lokali mieszkalnych przydzielanych osobom znajdującym się na listach uprawnionych do pomocy mieszkaniowej;
- prowadzenie całokształtu działań związanych z realizacją ustawowego zadania gminy w zakresie weryfikacji spełnienia kryterium dochodowego przez najemców lokali tworzących mieszkaniowy zasób Miasta Bydgoszcz;
- sporządzanie aneksów do umów najmu w związku z przeprowadzoną inwentaryzacją nieruchomości;
- prowadzenie zbiorczej ewidencji wolnych lokali, przeprowadzanie ich oględzin oraz typowanie mieszkań do zasiedlenia oraz zamiany;
- przygotowywanie wystąpień do właściciela w przedmiocie sprzedaży lokali lub zmiany sposobu użytkowania;
- współpraca w zakresie powierzonych obowiązków z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i instytucjami zewnętrznymi: Urzędem Miasta, itp.;
- prowadzenie korespondencji i przyjmowanie interesantów oraz udzielanie pełnej informacji w zakresie powierzonych zadań.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie preferowane administracyjne lub pokrewne;
- biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
- kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
- sprawna organizacja pracy;
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
- umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
- stałe godziny pracy;
- miłą i koleżeńską atmosferę pracy;
- pracę w gronie specjalistów;
- pakiet socjalny;
- pracę w dużej, znanej na rynku firmie.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 5 czerwca 2023 roku przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Mieszkaniowy” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl