W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik w Dziale Egzekucji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Rozstrzygnięte
Szczegóły
Stanowisko Pracownik w Dziale Egzekucji
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych. 

Więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

pracownik Działu Egzekucji
w wymiarze pełnym


Wymagania niezbędne: 

- wykształcenie minimum średnie (preferowane: finanse, ekonomia, rachunkowość);
- dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Libre Office Calc);
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań;

Wymogi dodatkowe:

- doświadczenie z zakresu windykacji należności;
- znajomość przepisów prawa z zakresu windykacji należności (w szczególności KC);

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:

- Realizację całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności od osób fizycznych (w tym zwłaszcza dotyczących lokali mieszkalnych, socjalnych, pomieszczeń tymczasowych), a także windykację należności od przedsiębiorców itp., w tym zwłaszcza:
  - kontakt osobisty i telefoniczny z dłużnikiem
  - wysyłanie wezwań do zapłaty (w tym generowanie korespondencji masowej),
  - sporządzanie ugód w przedmiocie spłaty należności,
  - przygotowywanie dla kancelarii prawnej dokumentacji niezbędnej do wystąpienia na drogę postępowania sądowego z pozwami o zapłatę,
  - występowanie na drogę postępowania egzekucyjnego z wnioskami o wszczęcie egzekucji,
  - obsługa bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków, 
  - prowadzenie w arkuszu kalkulacyjnym wymaganych ewidencji podejmowanych działań (wysyłanych wezwań do zapłaty, udzielonych ulg itp.).
- Wykonywanie zestawień analitycznych na potrzeby realizowanego procesu windykacyjnego.
- Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym, w tym zwłaszcza rozliczanie kosztów każdego postępowania sądowego i egzekucyjnego oraz księgowanie tych kosztów.

Oferujemy:

- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- samodzielne stanowisko pracy
- stałe godziny pracy
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w znanej na rynku firmie


Klauzula Informacyjna

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach


Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 20 lutego 2023 r. przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZP - pracownik ZEG” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego