W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru wybrano kandydata
Szczegóły
Stanowisko Pracownik w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: www.adm.com.pl

obecnie poszukujemy kandydatów na wolne stanowiska:

w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie, preferowane kierunki techniczne,
  • zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania
  • sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne
  • zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office: Word i Excel
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność czytania rysunku technicznego
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • znajomość aplikacji do projektowania typu CAD

Główne zadania na stanowisku:

  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji inwentaryzacyjnej budynków
  • współpraca i prowadzenie korespondencji z rzeczoznawcami w sprawie realizacji umów na sporządzanie inwentaryzacji
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz właścicielami i najemcami lokali w zakresie realizacji inwentaryzacji i korygowania udziałów
  • weryfikacja projektów aktów notarialnych korygujących udziały w częściach wspólnych nieruchomości
  • kompletowanie dokumentów do celów notarialnych
  • współpraca z notariuszami i Wydziałem Mienia i Geodezji Urzędu Miasta w zakresie korygowania udziałów współwłaścicielom nieruchomości  w częściach wspólnych
  • wykonywanie pomiarów kontrolnych powierzchni użytkowych lokali i pomieszczeń przynależnych do tych lokali oraz części wspólnych nieruchomości, sporządzanie protokołów z tych czynności oraz kart i rzutów lokali i pomieszczeń
  • przygotowywanie dokumentów pozwalających na zlecenie wykonania inwentaryzacji nieruchomości (analiza ksiąg wieczystych, wypisów i wyrysów z rejestrów gruntów, kartotek budynków, wybranych modułów z systemu informatycznego)

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Stałe godziny pracy
  • Pakiet socjalny
  • Pracę w gronie specjalistów

Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel.  nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej/przyszłej* rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy  z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą  przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej* rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,  prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  aktualnej/przyszłej* rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

* jeśli kandydat wyrazi wolę uczestniczenia w przyszłych rekrutacjach

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 16 stycznia 2023r.  przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „pracownik ZGN ” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego