W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Kierowca

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Dokonano wyboru kandydata
Szczegóły
Stanowisko Kierowca
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych. 

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów na stanowisko:


KIEROWCA

samochodu osobowego

w pełnym wymiarze


Główne zadania na stanowisku:

  • przewóz pracowników Spółki, członków komisji mieszkaniowej i socjalnej,
  • eksploatowanie samochodu z zachowaniem bezpieczeństwa i ekonomicznych warunków jazdy,
  • dbanie o czystość użytkowanego pojazdu;
  • dokonywanie codziennej kontroli oświetlenia, stanu ogumienia, poziomu oleju, itp. powierzonego samochodu;
  • niezwłoczne zgłaszanie zauważonych usterek do właściwego serwisu;
    dbanie o terminowe wykonywanie przeglądów technicznych pojazdu;
  • prowadzenie karty drogowej ewidencji pojazdu;
    dostarczanie i odbiór korespondencji z Urzędu Miasta, Poczty Głównej, innych instytucji,
  • transport dokumentów w tym ich przenoszenie,
  • zastępowanie pracowników kancelarii głównej Spółki w czynnościach kancelaryjnych (przyjmowanie i wysyłanie korespondencji),
  • w razie wypadku drogowego, kolizji, zaistnienia kradzieży samochodu, bądź elementów jego wyposażenia, niezwłoczne powiadamianie właściwego terytorialnie organu Policji oraz zgłaszania szkody do właściwej komórki organizacyjnej Spółki. 

Wymagania niezbędne:

  • czynne prawo jazdy kategorii B minimum 3 lata,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • bardzo dobra znajomość topografii miasta Bydgoszczy i okolic,
  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, operatywność, zaangażowanie,
    łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • dobra organizacja pracy własnej,

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pakiet socjalny


Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2022r. wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnej/przyszłej rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. 


Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 22 sierpnia 2022r. Do godz. 10.00 przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „kierowca ” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl



Powiadom znajomego