Pracownik Działu Egzekucji
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrano kandydatów |
---|
Stanowisko | Pracownik Działu Egzekucji |
---|---|
Miejsce pracy | Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o. |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
pracownik Działu Egzekucji
w wymiarze pełnym
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, ekonomia, rachunkowość);
- podstawowa znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Libre Office Calc);
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność, kreatywność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań;
Wymogi dodatkowe:
- doświadczenie z zakresu windykacji należności;
- znajomość przepisów prawa z zakresu windykacji należności (w szczególności KC);
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
- Realizację całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności dotyczących lokali mieszkalnych, socjalnych, pomieszczeń tymczasowych, ogrodów, terenów, garaży, boksów garażowych, pomieszczeń gospodarczych, powierzchni reklamowych, w tym:
- monitorowanie spłaty należności,
- kontakt telefoniczny i osobisty z dłużnikiem,
- wysyłanie wezwań do zapłaty,
- sporządzanie ugód w sprawie spłaty należności,
- przekazywanie spraw do kancelarii prawnej z prośbami o wystąpienie na drogę postępowania sądowego z pozwami o zapłatę lub na drogę postępowania egzekucyjnego. - Realizację całokształtu zadań związanych z windykacją należności Spółki i Miasta Bydgoszczy w związku z zarządzaniem budynkami stanowiącymi własność lub współwłasność osób fizycznych, bądź współwłasność osób fizycznych i prawnych, w szczególności:
- przygotowywanie na koniec każdego miesiąca, półrocza albo roku (w zależności od podstawy sprawowania zarządu) zestawień sald dotyczących osób korzystających z lokali usytuowanych w budynkach stanowiących własność, bądź współwłasność ww. osób,
- sporządzanie dokumentacji niezbędnej do przekazania zarządzanych nieruchomości właścicielom oraz podejmowanie wobec nich czynności windykacyjnych w celu wyegzekwowania należności Spółki lub Miasta Bydgoszczy z tytułu rozliczenia przychodów i kosztów utrzymania budynków.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- samodzielne stanowisko pracy
- stałe godziny pracy
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w znanej na rynku firmie
- pakiet socjalny
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2022r. wynosił mniej niż 6%.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 18 lipca 2022 r. przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZP - pracownik ZEG” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl