W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

pracownik Techniczny w zasobie gminnym

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru nie dokonano wyboru
Szczegóły
Stanowisko pracownik Techniczny w zasobie gminnym
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomości. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych. 

więcej na stronie: www.adm.com.pl


poszukuje kandydatów na stanowiska:

pracownik Techniczny
w zasobie  gminnym
w wymiarze pełnym

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie techniczne - preferowane ogólnobudowlane lub pokrewne (sanitarne, elektryczne itp.) 
  • znajomość zagadnień z zakresu budownictwa mieszkaniowego,
  • dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
  • umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania,
  • bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.),
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym,


Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe ogólnobudowlane
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku/o podobnym zakresie obowiązków

Główne zadania na stanowisku:

  • Prowadzenie książek obiektów i innej dokumentacji technicznej dla zarządzanych nieruchomości  gminnych
  • Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego nieruchomości gminnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych obiektów
  • Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
  • Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
  • Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
  • Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia, 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Stałe godziny pracy
  • Pakiet socjalny
  • Miłą i koleżeńską atmosferę
  • Pracę w gronie specjalistów.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, 
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu 2022r. wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą  przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,  prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie  do 16 maja 2022r.  przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „pracownik techniczny ” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego