W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

pracownik Działu Spraw Pracowniczych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru nie dokonano wyboru
Szczegóły
Stanowisko pracownik Działu Spraw Pracowniczych
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych. 

więcej na stronie: http://adm.com.pl/


poszukuje kandydatów na stanowisko:


pracownik Działu Spraw Pracowniczych

w wymiarze pełnym



Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • obsługa kadrowa pracowników Spółki,
  • opracowywanie i prowadzenie dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, w szczególności:
    - przygotowywanie umów o pracę i innych dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy 
    - zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    - przygotowywanie zmian warunków umowy o pracy, 
    - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
    - wystawianie świadectw pracy,
    - sporządzanie porozumień urlopowych,
  • wystawianie skierowań na badania lekarskie: wstępne, okresowe, kontrolne,
  • wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • ustalanie wymiaru przysługującego urlopu wypoczynkowego i jego rozliczanie,
  • sporządzanie zgłoszeń, rejestrowanie zmian oraz wyrejestrowań do ZUS-u poprzez system PŁATNIK: pracowników, zleceniobiorców, płatników składek;
  • sporządzanie sprawozdań do GUS (Z-06, Z-05, DG-1, ZUS IWA);
  • kompleksowe prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą umów cywilnoprawnych, w tym sporządzanie umów zlecenia i umów o dzieło 
  • sporządzanie analiz i zestawień na bieżące potrzeby w tym danych do PFRON
  • archiwizowanie dokumentów, 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • minimum roczne doświadczenie w obszarze kadr i płac,
  • znajomość zagadnień prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, 
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik,
  • terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy,
  • dokładność i skrupulatność,
  • mile widziane doświadczenie w rozliczaniu wynagrodzeń

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w gronie specjalistów
  • pakiet socjalny
  • szkolenia
  • ubezpieczenie grupowe
  • pracę w dużej, znanej na rynku firmie.


Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, 
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu marcu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.  oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 4 maja 2022 roku,  na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – pracownik ZP” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl









Powiadom znajomego