W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik Działu Egzekucji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru nie dokonano wyboru
Szczegóły
Stanowisko Pracownik Działu Egzekucji
Miejsce pracy Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców.  Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

 
 więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:


pracownik Działu Egzekucji
w wymiarze pełnym
   

Wymagania niezbędne: 
    • wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja);
    • samodzielność, kreatywność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań;
    • umiejętność pracy w zespole;

 Wymogi dodatkowe:
    • znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Libre Office Calc);
    • znajomość przepisów prawa z zakresu windykacji należności, wstępowania w stosunek najmu lokalu oraz wypowiadania umów (w szczególności kodeksu cywilnego, jak również ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego);

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
    • Ustalanie kręgu osób posiadających tytuł prawny do lokali mieszkalnych oraz lokali zajmowanych na podstawie najmu socjalnego, na potrzeby wypowiadania umów najmu.
    • Wypowiadanie umów najmu lokali mieszkalnych i umów najmu socjalnego lokali.
    • Realizacja zagadnień związanych z windykacją należności,  w tym zwłaszcza:
        ◦ kontakt osobisty i telefoniczny z dłużnikiem,
        ◦ przygotowywanie dla kancelarii prawnej dokumentacji niezbędnej do wytaczania powództw w sprawach o eksmisję,
        ◦ sporządzanie próśb w przedmiocie złożenia przez kancelarię prawną wniosku o wszczęcie postępowania egzekucyjnego odnośnie eksmisji z lokali,
        ◦ prowadzenie korespondencji z innymi komórkami organizacyjnymi „ADM” Sp. z o. o., z kancelarią prawną obsługującą Spółkę, a także udzielanie odpowiedzi na pisma osób zainteresowanych,
        ◦ prowadzenie w arkuszu kalkulacyjnym wymaganych ewidencji podejmowanych działań,
    • Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym, w tym także księgowanie kosztów każdego postępowania sądowego
w sprawach o eksmisję, o ustalenie wstąpienia w stosunek najmu itp.

Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
    • samodzielne stanowisko pracy
    • stałe godziny pracy
    • miłą i koleżeńską atmosferę
    • pracę w znanej na rynku firmie
    • pakiet socjalny

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, 
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2022r. wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.  oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą  przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,  prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 21 lutego 2022 r. przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZP - pracownik ZEG” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Załączniki

Powiadom znajomego