Pracownik Działu Egzekucji
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | nie dokonano wyboru |
---|
Stanowisko | Pracownik Działu Egzekucji |
---|---|
Miejsce pracy | Administracja Domów miejskich w Bydgoszczy "ADM" sp. z o.o. |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
pracownik Działu Egzekucji
w wymiarze pełnym
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja);
• samodzielność, kreatywność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań;
• umiejętność pracy w zespole;
Wymogi dodatkowe:
• znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Libre Office Calc);
• znajomość przepisów prawa z zakresu windykacji należności, wstępowania w stosunek najmu lokalu oraz wypowiadania umów (w szczególności kodeksu cywilnego, jak również ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego);
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
• Ustalanie kręgu osób posiadających tytuł prawny do lokali mieszkalnych oraz lokali zajmowanych na podstawie najmu socjalnego, na potrzeby wypowiadania umów najmu.
• Wypowiadanie umów najmu lokali mieszkalnych i umów najmu socjalnego lokali.
• Realizacja zagadnień związanych z windykacją należności, w tym zwłaszcza:
◦ kontakt osobisty i telefoniczny z dłużnikiem,
◦ przygotowywanie dla kancelarii prawnej dokumentacji niezbędnej do wytaczania powództw w sprawach o eksmisję,
◦ sporządzanie próśb w przedmiocie złożenia przez kancelarię prawną wniosku o wszczęcie postępowania egzekucyjnego odnośnie eksmisji z lokali,
◦ prowadzenie korespondencji z innymi komórkami organizacyjnymi „ADM” Sp. z o. o., z kancelarią prawną obsługującą Spółkę, a także udzielanie odpowiedzi na pisma osób zainteresowanych,
◦ prowadzenie w arkuszu kalkulacyjnym wymaganych ewidencji podejmowanych działań,
• Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym, w tym także księgowanie kosztów każdego postępowania sądowego
w sprawach o eksmisję, o ustalenie wstąpienia w stosunek najmu itp.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• samodzielne stanowisko pracy
• stałe godziny pracy
• miłą i koleżeńską atmosferę
• pracę w znanej na rynku firmie
• pakiet socjalny
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2022r. wynosił mniej niż 6%.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) w terminie do 21 lutego 2022 r. przesyłając na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „ZP - pracownik ZEG” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl