Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
pracownik Działu Eksploatacji
w wymiarze pełnym
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało,
Rozliczanie kosztów dostawy wody, energii cieplnej, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości płynnych tj. m.in.:
• analizowanie, sprawdzanie, potwierdzanie dokumentów zakupu pod względem merytorycznym
• sporządzanie specyfikacji dokumentów zakupu
• wprowadzanie do systemu odczytów urządzeń pomiarowych budynkowych i lokalowych
• rozliczanie kosztów w stosunku do należnych zaliczek, zgodnie z obowiązującymi regulaminami
• prowadzenie w systemie ewidencji zużyć wody, energii cieplnej, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzania ścieków
• analiza zużyć wody, gazu, energii elektrycznej i odprowadzania ścieków dla budynków i użytkowników lokali
• weryfikacja grupy taryfowej za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i za zbiorowe odprowadzanie ścieków
• analiza energetyczna zasilanych obiektów w zakresie zużycia energii cieplnej, weryfikacja mocy zamówionej
• ustalanie norm zużycia oraz wysokości zaliczkowych opłat na pokrycie kosztów dostawy mediów
• aktualizacja w modułach rozrachunkowych danych mających wpływ na wysokość obciążeń użytkowników z tytułu zaliczkowych opłat za media oraz generowanie informacji o wprowadzonych zmianach i przekazywanie ich do właściwego ROM celem dostarczenia użytkownikom
• prowadzenie w systemie ewidencji urządzeń pomiarowych budynkowych i lokalowych, analiza terminów ważności ich cechy legalizacyjnej
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie minimum średnie (preferowane: administracja, finanse, rachunkowość, ekonomia);
• znajomość zagadnień z zakresu: ustawy o zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa - Prawo energetyczne
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• bardzo dobra organizacja pracy,
• umiejętności oceny istotności zadań oraz samodzielnej pracy,
• dokładność i skrupulatność.
Wymagania dodatkowe:
• wykształcenie wyższe o kierunku administracja, finanse, rachunkowość, ekonomia
• 2 -letnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracja, księgowość
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• miłą i koleżeńską atmosferę,
• pracę w gronie specjalistów,
• możliwość rozwoju,
• pracę w dużej, znanej na rynku firmie.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku wynosił mniej niż 6%.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail
iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny)
w terminie do 25 listopada 2021 roku, na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Pracownik ZE” lub mailowo na adres:
rekrutacja@adm.com.pl