Inspektor nadzoru budowlanego
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Nie dokonano wyboru. Kandydaci, którzy zdaniem Komisji rekrutacyjnej spełnili wymogi formalne niezbędne do objęcia stanowiska, na które aplikowali, ostatecznie nie byli zainteresowani dalszym udziałem w procesie rekrutacji. |
---|
Stanowisko | Inspektor nadzoru budowlanego |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl
poszukuje kandydatów na stanowiska:
Inspektor nadzoru budowlanego
w pełnym wymiarze
w pełnym wymiarze
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- dokonywanie kontroli protokołów z okresowych przeglądów stanu technicznego nieruchomości wykonywanych przez firmy zewnętrzne;
- sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi (sanitarnymi lub ogólnobudowlanymi);
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień,
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień,
- rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót;
- weryfikacja kosztorysów ofertowych;
- sprawdzanie pod względem formalnym projektów budowlanych i ekspertyz;
- przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót wymaganych prawem budowlanym;
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych mieszczących się w kompetencjach inspektora nadzoru;
- dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce oraz kontrahentami zewnętrznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie techniczne oraz 4 lata pracy lub
wykształcenie wyższe techniczne oraz 3 lata pracy, - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- umiejętność kosztorysowania,
- umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
- samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
- Mile widziana znajomość branży mieszkaniowej.
Oferujemy:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- samodzielne stanowisko pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stałe godziny pracy
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w gronie specjalistów
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu wynosił mniej niż 6%.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o.o.,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów) w terminie do 3 listopada 2020 roku, na adres:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów) w terminie do 3 listopada 2020 roku, na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Inspektor nadzoru”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Inspektor nadzoru”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl