W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Inspektor nadzoru ds budowlanych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru wybrany kandydat zdaniem Komisji w najlepszym stopniu spełnił wymogi określone dla stanowiska, o które się ubiegał.
Szczegóły
Stanowisko Inspektor nadzoru ds budowlanych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców.  Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.      

więcej na stronie: http://adm.com.pl/

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inspektor nadzoru ds budowlanych
w pełnym wymiarze

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.:
• dokonywanie kontroli protokołów z okresowych przeglądów stanu technicznego budynków, wykonywanych przez firmy zewnętrzne;    
• sporządzanie zakresów robót ogólnobudowlanych remontowych, inwestycyjnych;    
• sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót ogólnobudowlanych remontowych, inwestycyjnych;    
• pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi remontowymi, inwestycyjnymi;     
• rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót;    
• weryfikacja kosztorysów ofertowych w zakresie robót ogólnobudowlanych;   
• sprawdzanie pod względem formalnym projektów budowlanych i ekspertyz;    
• przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót wymaganych prawem budowlanym;   
• przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych w zakresie mieszczącym się w kompetencjach inspektora nadzoru;   
• współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce oraz kontrahentami zewnętrznymi.

Wymagania niezbędne:   
• wykształcenie  minimum średnie budowlane oraz 4 lata pracy lub       wykształcenie wyższe budowlane oraz 3 lata pracy,   
uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym,     
• znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,     
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,   
• umiejętność kosztorysowania,     
• umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),   
• samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,    
• przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Mile widziana znajomość branży mieszkaniowej.

   Oferujemy:   
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę    
• samodzielne stanowisko pracy    
• atrakcyjne wynagrodzenie   
• stałe godziny pracy   
• miłą i koleżeńską atmosferę    
• pracę w gronie specjalistów

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel.  nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.  oraz Ustawy  z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą  przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,  prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów)  w terminie  do 10 sierpnia 2020 roku,  na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Inspektor nadzoru ds budowlanych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego