W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik w Dziale Eksploatacji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru wybrana kandydatka w najlepszym stopniu spełniła wymogi określone dla stanowiska, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik w Dziale Eksploatacji
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

pracownik Działu Eksploatacji
w wymiarze pełnym

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • przygotowanie deklaracji w sprawie wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi za nieruchomości powierzone do zarządzania stanowiące własność: Miasta Bydgoszczy, Skarbu Państwa, podmiotów prywatnych oraz Spółki „ADM”,
  • stała współpraca w tym zakresie z Biurem Zarządzania Gospodarką Odpadami Komunalnymi UM Bydgoszczy,
  • ewidencja kosztów z tytułu wnoszonych opłat za zagospodarowanie odpadów komunalnych i dodatkowy nadzór nad kosztami Miasta Bydgoszcz z tytułu ich odbioru z nieruchomości niezamieszkałych,
  • nadzór i analiza wniosków wydanie zgody na wycinkę drzew lub krzewów oraz nad wnioskami o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew lub krzewów wraz z analizą bieżącą kosztów na potrzeby sprawozdań oraz budżetowania,
  • prowadzenie ewidencji, przygotowywanie deklaracji oraz opłat dla odprowadzania opłat środowiskowych z tytułu emisji spalin i gazów cieplarnianych,
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie ochrony środowiska, w tym sprawozdania do GUS,
  • przygotowywanie pełnej dokumentacji (dane, zestawienia, wnioski) do przeprowadzenia postępowania w trybie Prawo zamówień publicznych dla zawarcia umów na: wywóz nieczystości płynnych, utrzymanie terenów zielonych, przeprowadzki i opróżnianie po zgonach, przegląd i konserwacja klimatyzacji oraz deratyzację, dezynsekcję, dezynfekcję, a także nadzór nad ich realizacją,
  • nadzór nad umowami w sprawie dostaw mediów dla zasobów zarządzanych przez Spółkę z wyłączeniem budynków WM oraz nad umowami na odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych,
  • przygotowywanie umów na odsprzedaż mediów i ich wypowiadanie.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie: minimum średnie o kierunku ochrona środowiska
  • doświadczenie zawodowe: preferowane co najmniej 2 lata w obszarze ochrony środowiska
  • znajomość zagadnień z zakresu: ustawy o ochronie przyrody, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawa o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętności oceny istotności zadań oraz samodzielnej pracy,
  • dokładność i skrupulatność.
 
Mile widziane oferty kandydatów posiadających wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • miłą i koleżeńską atmosferę,
  • pracę w gronie specjalistów,
  • możliwość rozwoju,
  • pracę w dużej, znanej na rynku firmie.
 
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów) w terminie do 20 lipca 2020 roku, na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Pracownik ZE”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego