pracownik Działu Spraw Pracowniczych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji wybrana kandydatka w najlepszym stopniu spełniła wymogi określone na stanowisku, o które się ubiegała. |
---|
Stanowisko | pracownik Działu Spraw Pracowniczych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.plposzukuje kandydatów na stanowisko:
pracownik Działu Spraw Pracowniczych
w wymiarze pełnym
w wymiarze pełnym
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
Wymagania niezbędne:
Mile widziane oferty kandydatów posiadających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / o podobnych obowiązkach; posiadających praktyczną znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Oferujemy:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej, w tym m.in. wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu; sporządzanie umów o pracę, porozumień itp.;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- rozliczanie nadgodzin,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarowaniem środkami ZFŚS, w tym m.in. sporządzanie propozycji podziału środków z ZFŚŚ, rozliczanie i ewidencja wydatków z ZFŚS, kontrola spłat udzielonych pożyczek, itp.;
- obsługa emerytów w zakresie spraw socjalnych,
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników;
- obsługa programu Płatnik;
- aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
- udział w opracowywaniu projektów budżetu kosztów działu,
- sporządzanie sprawozdań do GUS (Z-06, Z-05, DG-1, ZUS IWA);
- sporządzanie analiz i zestawień na bieżące potrzeby;
- monitorowanie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe z zakresu prawa pracy bądź pokrewne lub
- wykształcenie wyższe o innym kierunku i minimum 2 – letnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrową pracowników,
- znajomość zagadnień prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętności oceny istotności zadań oraz samodzielnej pracy,
- dokładność i skrupulatność,
- chęć pogłębiania wiedzy, umiejętność poszukiwania rozwiązań
- umiejętność czytania i interpretowania przepisów.
Mile widziane oferty kandydatów posiadających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / o podobnych obowiązkach; posiadających praktyczną znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w gronie specjalistów
- możliwość rozwoju
- pracę w dużej, znanej na rynku firmie.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów) w terminie do 8 czerwca 2020 roku, na adres:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów) w terminie do 8 czerwca 2020 roku, na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o.o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – pracownik ZP”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – pracownik ZP”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl