W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Młodszy administrator

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji wybrani kandydaci w najlepszym stopniu spełnili wymogi określone dla stanowiska, o które się ubiegali.
Szczegóły
Stanowisko Młodszy administrator
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Młodszy administrator
w pełnym wymiarze

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
  • bieżący kontakt Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych lub współwłaścicielami nieruchomości (dot. „małych Wspólnot Mieszkaniowych”),
  • przyjmowanie wszelkich uwag, interwencji mieszkańców podległych nieruchomości oraz przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji;
  • kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania czystości, dezynfekcji, dezynsekcji, utrzymania terenów zielonych,
  • wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących Wspólnot Mieszkaniowych;
  • wykonywanie wszelkich obowiązków administracyjnych związanych z przejęciem lub przekazaniem nieruchomości po wypowiedzeniu lub zawarciu umowy administrowania nieruchomością,
  • bieżąca kontrola realizacji uchwał, zbieranie podpisów pod uchwałami;
  • przygotowywanie zawiadomień, uchwał, protokołów oraz dokumentów źródłowych do zawarcia umów: o administrowanie nieruchomością wspólną, dzierżawy nieruchomości gruntowej, najmu i dzierżawy części wspólnych,
  • informowanie właścicieli lokali o podjętych uchwałach przez Wspólnotę Mieszkaniową,
  • monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz informowanie ich o stanie finansowym konta lokalu
  • prowadzenie rejestru lokali wykupionych, protokołów i uchwał Wspólnot Mieszkaniowych,
  • przygotowywanie i wysyłanie kompletu dokumentów przed zebraniem sprawozdawczo-wyborczym do Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne, ekonomiczne
  • podstawowa znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • dyspozycyjność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
  • doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym.

Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami.

Oferujemy:
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 16 marca 2020 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz

z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego