Pracownik w Dziale Egzekucji
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji wybrana kandydatka posiada najlepsze przygotowanie/doświadczenie do prawidłowego wypełniania obowiązków na stanowisku, o które się ubiegała. |
---|
Stanowisko | Pracownik w Dziale Egzekucji |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.plposzukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Pracownik w Dziale Egzekucji
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
- Realizacja całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności, w tym zwłaszcza dotyczących lokali mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych oraz dzierżawy terenów.
- Obsługa bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków.
- Prowadzenie wymaganych ewidencji podejmowanych działań.
- Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym.
- Ścisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie bieżąco prowadzonych spraw.
- Wykonywanie drobnych zadań analitycznych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, ekonomia, rachunkowość)
- znajomość przepisów prawa z zakresu windykacji należności (w szczególności Kc oraz Kpc);
- praktyczna znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Libre Office Calc, Excel);
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy z „trudnym” klientem;
- duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
- doświadczenie z zakresu windykacji należności;
- doświadczenie w pracy w zintegrowanym systemie informatycznym.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- samodzielne stanowisko pracy
- stałe godziny pracy
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w znanej na rynku firmie
W przypadku posiadania minimum 4 lat doświadczenia – zatrudnienie na stanowisku specjalisty.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu) w terminie do 16 stycznia 2020 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu) w terminie do 16 stycznia 2020 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl