W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik w Dziale Egzekucji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji wybrana kandydatka posiada najlepsze przygotowanie/doświadczenie do prawidłowego wypełniania obowiązków na stanowisku, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik w Dziale Egzekucji
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
 więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Pracownik w Dziale Egzekucji

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
  • Realizacja całokształtu zagadnień związanych z windykacją należności, w tym zwłaszcza dotyczących lokali mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych oraz dzierżawy terenów.
  • Obsługa bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków.
  • Prowadzenie wymaganych ewidencji podejmowanych działań.
  • Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uaktualnianiem baz danych w systemie informatycznym.
  • Ścisła współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie bieżąco prowadzonych spraw.
  • Wykonywanie drobnych zadań analitycznych.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, ekonomia, rachunkowość)
  • znajomość przepisów prawa z zakresu windykacji należności (w szczególności Kc oraz Kpc);
  • praktyczna znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Libre Office Calc, Excel);
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy z „trudnym” klientem;
  • duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • doświadczenie z zakresu windykacji należności;
  • doświadczenie w pracy w zintegrowanym systemie informatycznym.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie

W przypadku posiadania minimum 4 lat doświadczenia – zatrudnienie na stanowisku specjalisty.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu) w terminie do 16 stycznia 2020 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego