Inspektor ds. technicznych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji kandydat spełnił w najlepszym stopniu oczekiwania określone dla stanowiska, o które się ubiegał. |
---|
Stanowisko | Inspektor ds. technicznych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców.
Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie
zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.plWyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie
zmieniających się warunków rynkowych.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:
w Dziale Mieszkaniowym
w wymiarze pełnym
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie o kierunku ogólnobudowlanym
- doświadczenie zawodowe w branży ogólnobudowlanej,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania,
- umiejętność czytania i weryfikacji dokumentacji technicznej,
- bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.),
- samodzielność, zaangażowanie, rzetelność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe ogólnobudowlane, doświadczenie zawodowe w branży mieszkaniowej.
Mile widziane prawo jazdy kategorii B.
Główne zadania na stanowisku:
Mile widziane prawo jazdy kategorii B.
Główne zadania na stanowisku:
- przeprowadzanie oględzin wolnych lokali mieszkalnych, do najmu socjalnego i pomieszczeń tymczasowych pod kątem oceny stanu technicznego i ich wyposażenia,
- sporządzanie protokołów z przeprowadzonych oględzin lokalu,
- ocena i weryfikacja zgłoszonych do remontu lokali nieużytkowanych,
- weryfikacja zakresów planowanych prac remontowych dla poszczególnych lokali nieużytkowanych,
- weryfikacja kosztorysów planowanych prac remontowych,
- uczestniczenie w procesie typowania lokali do remontu,
- współpraca w zakresie spraw remontowych zasobu z właściwymi komórkami Spółki.
Oferujemy:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych w terminie do 31 stycznia 2020 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Samodzielne stanowisko pracy
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Stałe godziny pracy
- Miłą i koleżeńską atmosferę
- Pracę na terenie miasta Bydgoszcz
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody,
- praca w terenie.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych w terminie do 31 stycznia 2020 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – inspektor ds technicznych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – inspektor ds technicznych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl