W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Specjalista ds. analiz i koordynowania procesów windykacyjnych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji kandydat w najlepszym stopniu spełnił wymogi określone dla stanowiska, o które się ubiegał.
Szczegóły
Stanowisko Specjalista ds. analiz i koordynowania procesów windykacyjnych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. analiz i koordynowania procesów windykacyjnych

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
  • współpracę z dostawcą oprogramowania w celu tworzenia narzędzi i rozwiązań informatycznych wspierających procesy windykacyjne (m.in. projektowanie funkcjonalności systemu);
  • monitoring prawidłowości przebiegu procesów windykacyjnych;
  • udział w projektach wewnętrznych dotyczących wdrażania nowych i doskonalenia istniejących procesów;
  • nadzór nad jakością bazy danych w zakresie niezbędnym dla prawidłowego realizowania procesów windykacyjnych;
  • obsługa procesu zgłoszeń do rejestru dłużników BIG Info Monitor S. A.;
  • tworzenie raportów oraz narzędzi analitycznych;
  • przygotowywanie sprawozdań okresowych z obszaru windykacji, a także wszelkich analiz na zlecenie władz Spółki.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, ekonomia, rachunkowość, informatyka);
  • biegła, praktyczna znajomość arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Libre Office Calc);
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków;
  • umiejętność tworzenia i doskonalenia narzędzi analitycznych;
  • doświadczenie przy przetwarzaniu danych z wykorzystaniem narzędzi informatycznych;
  • znajomość przepisów prawa z zakresu windykacji należności (w szczególności KC oraz Kpc);
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność, kreatywność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań.

Mile widziane:
  • znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości (w szczególności budżetowej);
  • doświadczenie z zakresu windykacji należności;
  • doświadczenie w pracy w zintegrowanym systemie informatycznym.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu wrześniu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych w terminie do 20 listopada 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego