W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik ds. technicznych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji wybrani kandydaci posiadają odpowiednie przygotowanie do objęcia stanowiska, o które się ubiegali.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik ds. technicznych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

obecnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Pracownik ds. technicznych
w wymiarze pełnym


Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie

Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie średnie o kierunku ogólnobudowlanym
    lub
    wykształcenie średnie techniczne oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
  • Dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
  • Umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania
  • Bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
  • Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe ogólnobudowlane, znajomość zagadnień z obszaru zarządzania nieruchomościami.

Główne zadania na stanowisku:
  • Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
  • Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych nieruchomości
  • Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
  • Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
  • Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
  • Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia.

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Stałe godziny pracy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę
  • Pracę w gronie specjalistów.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu wynosił mniej niż 6%.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.


Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu) w terminie do 26 sierpnia 2019 roku do godz. 9:00 bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych – pracownik ds. technicznych”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego