Młodszy administrator
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zaniem Komisji kandydat w najlepszym stopniu spełnił wymogi określone w ogłoszeniu. |
---|
Stanowisko | Młodszy administrator |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców.
Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie
zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.plWyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie
zmieniających się warunków rynkowych.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Młodszy administrator
w pełnym wymiarze
umowa na czas określony
w pełnym wymiarze
umowa na czas określony
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości w tym. m.in. przeprowadzanie wizji, przyjmowanie wszelkich uwag i interwencji mieszkańców;
- Kontrola realizacji świadczonych usług w zakresie m.in. utrzymania czystości, dezynfekcji, dezynsekcji, utrzymania terenów zielonych;
- Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
- Wykonywanie obowiązków związanych z przejęciem lub przekazaniem nieruchomości;
- Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych, informowanie właściwych organów o występujących zaległościach czynszowych w okresie korzystania z dodatku mieszkaniowego;
- Dostarczanie korespondencji mieszkańcom w sprawach indywidualnych.
Wymagania niezbędne:
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne, ekonomiczne
- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu postępowania cywilnego;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
- umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
- doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami.
W przypadku spełnienia wymagań dodatkowych możliwość zatrudnienia na stanowisku administratora.
Oferujemy:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
Oferujemy:
- samodzielne stanowisko pracy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- stałe godziny pracy
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych dla stanowiska) w terminie do 9 lipca 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych dla stanowiska) w terminie do 9 lipca 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl