pracownik Działu Remontów i Inwestycji
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrany kandydat nie przyjął oferty. |
---|
Stanowisko | pracownik Działu Remontów i Inwestycji |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje następujących kandydatów :
pracownik Działu Remontów i Inwestycji
w wymiarze pełnym
Miejsce
pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
uzyskiwanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji, opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków,
przygotowywanie i składanie wniosków o zamiarze przystąpienia do wykonania robót do WAB lub PINB
występowanie do ZDM o uzyskanie zgody na zajęcie terenu w zakresie planowanych robót budowlanych,
uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez UM a dotyczących zadań remontowych
udział w opracowywaniu planów remontów i inwestycji i sprawozdań, ewidencji zadań remontowych i inwestycyjnych,
przygotowanie i przekazywanie wniosków o zamówienia na roboty budowlane i dokumentację projektową
Wymagania niezbędne:
wykształcenie średnie budowlane o kierunku ogólnobudowlanym lub pokrewnym
znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne, doświadczenie w pracy w branży budowlanej, uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe branży ogólnobudowlanej, umiejętność kosztorysowania.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
samodzielne stanowisko pracy
atrakcyjne wynagrodzenie
stałe godziny pracy
miłą i koleżeńską atmosferę
pracę w gronie specjalistów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wynosił mniej niż 6%.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje) w terminie do 1 lipca 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub na adres email: rekrutacja@adm.com.pl