W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik sekretariatu

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji rekrutacyjnej wybrane osoby w najlepszym stopniu spełniły kryteria wymagane do pracy na stanowisku, o które się ubiegały.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik sekretariatu
w pełnym wymiarze


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • prowadzenie sekretariatu w zakresie przyjmowania korespondencji i przekazywania pracownikom wg dekretacji przełożonego,
  • obsługa elektronicznego systemu ewidencjonowania korespondencji,
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
  • udzielanie informacji interesantom,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia niskocennego,
  • zamawianie i rozdział na stanowiska pracy napojów chłodzących, materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych,
  • sporządzanie list obecności, zestawień czasu pracy pracowników, itp.
  • prowadzenie rejestrów:
    • zwolnień lekarskich i wykorzystanych urlopów wypoczynkowych
    • biletów komunikacji miejskiej oraz zakupionych znaczków pocztowych
    • wyjść służbowych i prywatnych
  • pobieranie i rozliczanie zaliczek,
  • wysyłanie korespondencji,
  • sporządzanie harmonogramu spotkań bezpośredniego przełożonego oraz przygotowywanie na nie dokumentacji,
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą instrukcją.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i Word
  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
  • solidność i dokładność
  • asertywność
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących.

Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
  • samodzielne stanowisko pracy
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę
  • pracę w znanej na rynku firmie.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu wynosił mniej niż 6 %.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
  5. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
  6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  7. podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz zatrudnienie) w terminie do 31 maja 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz

z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego