W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik Działu Remontów i Inwestycji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru wybrany kandydat zadaniem Komisji w najlepszy sposób spełnił wymogi określone dla stanowiska, o które się ubiegał
Szczegóły
Stanowisko Pracownik Działu Remontów i Inwestycji
Miejsce pracy Administracja Domów Miejskich 'ADM' Sp. z o.o.
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/


poszukuje następujących kandydatów :


pracownik Działu Remontów i Inwestycji

w wymiarze pełnym


Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie



Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • dokonywanie kontroli protokołów z okresowych przeglądów stanu technicznego wykonywanych przez firmy zewnętrzne;

  • sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi,

  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień,

  • pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień,

  • rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót;

  • weryfikacja kosztorysów ofertowych;

  • sprawdzanie pod względem formalnym projektów budowlanych i ekspertyz;

  • przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót wymaganych prawem

  • dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów;

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie budowlane o kierunku ogólnobudowlanym lub w specjalności elektrycznej

  • uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym,

  • znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,

  • umiejętność kosztorysowania,

  • umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),

  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,

  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w nadzorze budowlanym lub wykonawstwie.



Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • samodzielne stanowisko pracy

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • stałe godziny pracy

  • miłą i koleżeńską atmosferę

  • pracę w gronie specjalistów.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,

- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu wynosił mniej niż 6%.


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,

5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,

6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnej/przyszłej rekrutacji, zgodnie z Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.


Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.


Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 15 czerwca 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub na adres email: rekrutacja@adm.com.pl



Powiadom znajomego