Inspektor w Biurze Zarządu
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji wybrana kandydatka w najlepszym stopniu spełniła oczekiwania stawiane kandydatom na stanowisku, o które się ubiegała. |
---|
Stanowisko | Inspektor w Biurze Zarządu |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców.
obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Inspektora w Biurze Zarządu
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało prowadzenie całokształtu spraw związanych z:
- Przygotowywaniem materiałów związanych z posiedzeniami władz Spółki;
- Kompletowaniem dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Spółki, jej bieżącym archiwizowaniem i przygotowywaniem do przekazania do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Obsługą kancelarii głównej, w tym w zakresie elektronicznego systemu obiegu dokumentów;
- Terminowym sporządzaniem pism i prowadzeniem korespondencji dotyczącej spraw bieżących wynikających z kompetencji Biura Zarządu w tym korespondencji z organami samorządowymi na zlecenie Zarządu Spółki;
- Prowadzeniem spraw administracyjnych dotyczących funkcjonowania Spółki;
- Bieżącą sprawozdawczością w zakresie kompetencji Biura Zarządu.
Wymagania niezbędne:
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 11 kwietnia 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
- wykształcenie wyższe
- kurs kancelaryjno - archiwalny
- minimum rok doświadczenia zawodowego
- dobra znajomość przepisów spółek prawa handlowego
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- dokładność, rzetelność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność oraz dobra umiejętność kontaktu z wymagającym klientem.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO, Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 11 kwietnia 2019 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl