Inspektor nadzoru budowlanego
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem komisji rekrutacyjnej kandydat w najlepszym stopniu spełnił wymagania określone na stanowisku inspektora nadzoru; posiada stosowne uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w branży elektrycznej. |
---|
Stanowisko | Inspektor nadzoru budowlanego |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
Inspektor nadzoru budowlanego
w wymiarze pełnym
w wymiarze pełnym
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- dokonywanie kontroli protokołów z okresowych przeglądów stanu technicznego wykonywanych przez firmy zewnętrzne;
- sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi,
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień,
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień,
- rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót;
- weryfikacja kosztorysów ofertowych;
- sprawdzanie pod względem formalnym projektów budowlanych i ekspertyz;
- przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót wymaganych prawem budowlanym;
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych mieszczących się w kompetencjach inspektora nadzoru;
- dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce oraz kontrahentami zewnętrznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie budowlane o kierunku ogólnobudowlanym lub w specjalności elektrycznej
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- umiejętność kosztorysowania,
- umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
- samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- samodzielne stanowisko pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stałe godziny pracy
- miłą i koleżeńską atmosferę
- pracę w gronie specjalistów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca na wysokości;
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Śniadeckich 1, zwana dalej „ADM” Sp. z o. o.,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w „ADM” Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c RODO oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji lub do momentu odwołania zgody
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie danych następuje na podstawie zgody
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 10 grudnia 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl