W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji kandydat spełnił oczekiwania stawiane kandydatom, posiada predyspozycje do właściwego realizowania obowiązków na powierzonym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

obecnie poszukujemy kandydata na wolne stanowisko:

w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze


Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie, preferowane kierunki techniczne,
  • zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania
  • sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne
  • zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office: Word i Excel.
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność

Wymagania dodatkowe:
  • umiejętność czytania rysunku technicznego
  • wykształcenie wyższe techniczne.

Główne zadania na stanowisku:
  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji inwentaryzacyjnej budynków
  • współpraca i prowadzenie korespondencji z rzeczoznawcami w sprawie realizacji umów na sporządzanie inwentaryzacji
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz właścicielami i najemcami lokali w zakresie realizacji inwentaryzacji i korygowania udziałów
  • weryfikacja projektów aktów notarialnych korygujących udziały w częściach wspólnych nieruchomości
  • kompletowanie dokumentów do celów notarialnych
  • współpraca z notariuszami i Wydziałem Mienia i Geodezji Urzędu Miasta w zakresie korygowania udziałów współwłaścicielom nieruchomości w częściach wspólnych,
  • wykonywanie pomiarów kontrolnych powierzchni użytkowych lokali i pomieszczeń przynależnych do tych lokali oraz części wspólnych nieruchomości, sporządzanie protokółów z tych czynności oraz kart i rzutów lokali i pomieszczeń
  • przygotowywanie dokumentów pozwalających na zlecenie wykonania inwentaryzacji nieruchomości (analiza Ksiąg wieczystych, wypisów i wyrysów z rejestrów gruntów, kartotek budynków, wybranych modułów z systemu informatycznego).

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stałe godziny pracy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę
  • Pracę w gronie specjalistów.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku wielopiętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wynosił mniej niż 6%.

W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych, Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Śniadeckich 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem 124375, NIP 554-03-16-382; informuje, iż jest administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ADM Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów; posiada Pan/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 17 września 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych

lub na adres e-mail: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego