Pracownik w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji kandydat spełnił oczekiwania stawiane kandydatom, posiada predyspozycje do właściwego realizowania obowiązków na powierzonym stanowisku. |
---|
Stanowisko | Pracownik w Dziale Gospodarki Nieruchomościami |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl
obecnie poszukujemy kandydata na wolne stanowisko:
w Dziale Gospodarki Nieruchomościami
w pełnym wymiarze
w pełnym wymiarze
Wymagania niezbędne:
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie średnie, preferowane kierunki techniczne,
- zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania
- sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne
- zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office: Word i Excel.
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność czytania rysunku technicznego
- wykształcenie wyższe techniczne.
Główne zadania na stanowisku:
- weryfikacja merytoryczna dokumentacji inwentaryzacyjnej budynków
- współpraca i prowadzenie korespondencji z rzeczoznawcami w sprawie realizacji umów na sporządzanie inwentaryzacji
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz właścicielami i najemcami lokali w zakresie realizacji inwentaryzacji i korygowania udziałów
- weryfikacja projektów aktów notarialnych korygujących udziały w częściach wspólnych nieruchomości
- kompletowanie dokumentów do celów notarialnych
- współpraca z notariuszami i Wydziałem Mienia i Geodezji Urzędu Miasta w zakresie korygowania udziałów współwłaścicielom nieruchomości w częściach wspólnych,
- wykonywanie pomiarów kontrolnych powierzchni użytkowych lokali i pomieszczeń przynależnych do tych lokali oraz części wspólnych nieruchomości, sporządzanie protokółów z tych czynności oraz kart i rzutów lokali i pomieszczeń
- przygotowywanie dokumentów pozwalających na zlecenie wykonania inwentaryzacji nieruchomości (analiza Ksiąg wieczystych, wypisów i wyrysów z rejestrów gruntów, kartotek budynków, wybranych modułów z systemu informatycznego).
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stałe godziny pracy
- Miłą i koleżeńską atmosferę
- Pracę w gronie specjalistów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku wielopiętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wynosił mniej niż 6%.
W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych, Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Śniadeckich 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem 124375, NIP 554-03-16-382; informuje, iż jest administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ADM Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów; posiada Pan/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych, Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Śniadeckich 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem 124375, NIP 554-03-16-382; informuje, iż jest administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ADM Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów; posiada Pan/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 17 września 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 17 września 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub na adres e-mail: rekrutacja@adm.com.pl