Pracownik ds. technicznych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Kandydat w najlepszym stopniu spełnił wymogi określone w ogłoszeniu, zdaniem Komisji jego zatrudnienie rokuje prawidłową realizację zadań na powierzonym stanowisku. |
---|
Stanowisko | Pracownik ds. technicznych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl
obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
pracownik ds technicznych
w wymiarze pełnym
w wymiarze pełnym
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie o kierunku ogólnobudowlanym lub
- wykształcenie średnie techniczne oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
- Dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania
- Bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
- Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe ogólnobudowlane, uprawnienia budowlane.
Główne zadania na stanowisku:
- Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
- Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
- Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych nieruchomości
- Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
- Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
- Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
- Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia,
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie odpowiadającym powierzonym czynnościom
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca na wysokości,
- stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wynosił mniej niż 6%.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Samodzielne stanowisko pracy
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Stałe godziny pracy
- Miłą i koleżeńską atmosferę
- Pracę w gronie specjalistów.
W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych, Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Śniadeckich 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem 124375, NIP 554-03-16-382; informuje, iż jest administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ADM Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów; posiada Pan/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 20 sierpnia 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 20 sierpnia 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl