W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik ds. technicznych

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Kandydat w najlepszym stopniu spełnił wymogi określone w ogłoszeniu, zdaniem Komisji jego zatrudnienie rokuje prawidłową realizację zadań na powierzonym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik ds. technicznych
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl

obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

pracownik ds technicznych
w wymiarze pełnym

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie

Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie średnie o kierunku ogólnobudowlanym lub
  • wykształcenie średnie techniczne oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
  • Dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • Umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania
  • Bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
  • Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole.

Wymagania dodatkowe:
  • Wykształcenie wyższe ogólnobudowlane, uprawnienia budowlane.

Główne zadania na stanowisku:
  • Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
  • Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych nieruchomości
  • Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
  • Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
  • Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy na roboty budowlane
  • Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków użytkowników lokali dotyczących prac remontowych, zmiany wyposażenia,
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie odpowiadającym powierzonym czynnościom
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy, praca na wysokości,
  • stanowisko pracy usytuowane w budynku piętrowym, schody.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu wynosił mniej niż 6%.

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Stałe godziny pracy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę
  • Pracę w gronie specjalistów.

W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych, Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Śniadeckich 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem 124375, NIP 554-03-16-382; informuje, iż jest administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ADM Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów; posiada Pan/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 20 sierpnia 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego