W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik w Dziale Mieszkaniowym

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji kandydat posiada odpowiednie predyspozycje do podjęcia pracy na stanowisku, o które się ubiegał, a jego zatrudnienie rokuje prawidłową realizację powierzonych zadań.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik w Dziale Mieszkaniowym
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomości. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.   Więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik w Dziale Mieszkaniowym

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • przyjmowanie wniosków o przyznanie obniżki naliczonego czynszu;
  • prowadzenie rejestru wniosków;
  • merytoryczna ocena poprawności złożonych wniosków oraz innych wymaganych dokumentów;
  • rozpatrywanie wniosków;
  • prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów;
  • udzielanie pełnej informacji w zakresie możliwości i warunków obniżki czynszu;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie powierzonych obowiązków.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie preferowane administracyjne;
  • biegła obsługa komputera w szczególności Ms Office oraz umiejętność pracy w sieci;
  • kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole;
  • sprawna organizacja pracy;
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność;
  • wskazana umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do powierzonych obowiązków;
  • stałe godziny pracy;
  • miłą i koleżeńską atmosferę pracy;
  • pracę w gronie specjalistów.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.

W związku z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ochrony danych osobowych, Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Śniadeckich 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy pod numerem 124375, NIP 554-03-16-382; informuje, iż jest administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w ADM Sp. z o. o. możliwy jest pod numerem tel. nr 52/348-16-09 lub adresem e-mail iod@adm.com.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. oraz Ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i będą przechowywane na podstawie w/w przepisów; posiada Pan/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 11 czerwca 2018 roku do godz. 10:00 bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Powiadom znajomego