Pracownik ds. technicznych
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru |
Kandydatka spełniła wymogi formalne określone w ogłoszeniu, zdaniem komisji rekrutacyjnej jest odpowiednio przygotowana przygotowana do pełnienia obowiązków na stanowisku, o które się ubiegała, a jej zatrudnienie rokuje prawidłową realizację obowiązków. |
---|
Stanowisko | Pracownik ds. technicznych |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców.Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.plObecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. technicznych
w wymiarze pełnym
w wymiarze pełnym
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów
- Sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
- Prowadzenie rejestrów zgłoszeń awarii, innych usterek technicznych oraz rejestrów potrzeb remontowych dla zarządzanych nieruchomości
- Kwalifikowanie robót do wykonania z podziałem na konserwacyjne lub remontowe
- Zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz drobnych remontów wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów
- Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych robót konserwacyjnych, drobnych robót remontowych, obsługi pogotowia technicznego, odbiór tych robót i potwierdzanie faktur pod względem merytorycznym i formalno – rachunkowym
- Uczestnictwo przy przyjmowaniu i przekazywaniu lokali, budynków wraz ze sporządzeniem protokołu stanu technicznego
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie odpowiadającym powierzonym czynnościom
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie minimum średnie o kierunku ogólnobudowlanym lub
- wykształcenie minimum średnie techniczne oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
- Dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Umiejętność kosztorysowania, znajomość programów do kosztorysowania
- Bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
- Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole.
- Preferowane wykształcenie ogólnobudowlane.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Samodzielne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Stałe godziny pracy
- Miłą i koleżeńską atmosferę
- Pracę w gronie specjalistów.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 22 kwietnia 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ulicy Śniadeckich 1 informuje, iż jest administratorem Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych; dane te będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie przepisów Kodeksu Pracy; podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.