Inspektor nadzoru budowlanego
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie unieważnienia | Zdaniem Komisji rekrutacyjnej aplikujący nie spełnili wymogów i/lub oczekiwań stawianych na stanowisku inspektora nadzoru budowlanego w Spółce. |
---|
Stanowisko | Inspektor nadzoru budowlanego |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | unieważnione |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z
o. o.
w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów
różnych branż oraz licencjonowanych zarządców.
Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie
zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowiska:
Inspektor nadzoru
budowlanego
w wymiarze pełnym
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Region: kujawsko-pomorskie
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m.in.:
• dokonywanie kontroli protokołów z okresowych przeglądów stanu technicznego wykonywanych przez firmy zewnętrzne;
• sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi,
• sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień,
• pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień,
• rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót;
• weryfikacja kosztorysów ofertowych;
• sprawdzanie pod względem formalnym projektów budowlanych i ekspertyz;
• przygotowywanie zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót wymaganych prawem budowlanym;
• przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące spraw technicznych mieszczących się w kompetencjach inspektora nadzoru;
• dokonywanie uzgodnień z dostawcami mediów;
• współpraca z komórkami organizacyjnymi w Spółce oraz kontrahentami zewnętrznymi.
Wymagania
niezbędne:
• wykształcenie minimum średnie budowlane o kierunku ogólnobudowlanym lub w specjalności sanitarnej
• uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
• umiejętność kosztorysowania,
• umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
• samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
• przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• samodzielne stanowisko pracy
• atrakcyjne wynagrodzenie
• stałe godziny pracy
• miłą i koleżeńską atmosferę
• pracę w gronie specjalistów.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 26 lutego 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
• wykształcenie minimum średnie budowlane o kierunku ogólnobudowlanym lub w specjalności sanitarnej
• uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub uprawnienia budowlane w zakresie ogólnobudowlanym,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
• umiejętność kosztorysowania,
• umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny),
• samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,
• przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
• samodzielne stanowisko pracy
• atrakcyjne wynagrodzenie
• stałe godziny pracy
• miłą i koleżeńską atmosferę
• pracę w gronie specjalistów.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 26 lutego 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z Przepisami o ochronie danych osobowych.