W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Księgowy/a

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Kandydatka spełniła wymogi formalne określone w ogłoszeniu, zdaniem komisji rekrutacyjnej była najlepiej przygotowana do objęcia stanowiska, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Księgowy/a
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/


poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:


Księgowy/a

w wymiarze pełnym


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:

  • prowadzenie pełnej dokumentacji księgowo – finansowej w zakresie zarządzanych nieruchomości, w tym:

  • ewidencję zdarzeń gospodarczych dotyczących zakupu i sprzedaży

  • sporządzanie rejestrów VAT

  • rejestrację analityczną kosztów na budynki zgodnie z obowiązującym planem kont

  • kwalifikację kosztów na tzw. związane z gospodarką zasobami mieszkaniowymi oraz związane z pozostałą działalnością (podatkową);

  • przeprowadzanie analiz kosztów na poszczególne nieruchomości;

  • rozliczanie należności i zobowiązań,

  • sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość)

  • dobra znajomość zasad rachunkowości, podatku VAT,

  • dobra znajomość pakietu Office

  • umiejętność pracy pod presją czasu;

  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność,

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

  • doświadczenie w księgowości lub biurze rachunkowym

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • samodzielne stanowisko pracy

  • stałe godziny pracy

  • miłą i koleżeńską atmosferę

  • pracę w znanej na rynku firmie


Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 10 lutego 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl


Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

Powiadom znajomego