Młodszy Administrator
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji Rekrutacyjnej wybrane kandydatki posiadają stosowne wykształcenie oraz przygotowanie do pełnienia obowiązków na stanowisku, o które się ubiegały, a ich zatrudnienie rokuje prawidłową realizację obowiązków. |
---|
Stanowisko | Młodszy Administrator |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: http://adm.com.pl/
poszukuje kandydatów na stanowisko:
MŁODSZY ADMINISTRATOR
do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych
w pełnym wymiarze
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
-
Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);
-
Kontakt z zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali; przyjmowanie wszelkich uwag i przekazywanie ich do właściwych służb celem realizacji lub przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji.
-
Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;
-
Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;
-
Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych, w tym:
- informowanie właścicieli lokali w wymaganym przez prawo zakresie o podjętych uchwałach przez Wspólnotę Mieszkaniową,
- monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz informowanie ich o stanie finansowym konta lokalu oraz podejmowanie czynności przed windykacyjnych zgodnie z instrukcją,
- prowadzenie rejestru lokali wykupionych, protokołów i uchwał Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowanie harmonogramów zebrań sprawozdawczo-wyborczych Wspólnot Mieszkaniowych,
-
Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;
-
Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,
-
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
-
Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych,
-
Dostarczanie korespondencji współwłaścicielom nieruchomości oraz użytkownikom części wspólnych nieruchomości w sprawach indywidualnych.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne
-
znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
-
umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,
-
umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
-
dyspozycyjność,
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-
umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności.
W przypadku posiadania w/w doświadczenia możliwość zatrudnienia na stanowisku administratora.
Oferujemy:
-
samodzielne stanowisko pracy
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
-
stałe godziny pracy
-
miłą i koleżeńską atmosferę
-
pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów.
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 9 lutego 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.