W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Młodszy Administrator

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji Rekrutacyjnej wybrane kandydatki posiadają stosowne wykształcenie oraz przygotowanie do pełnienia obowiązków na stanowisku, o które się ubiegały, a ich zatrudnienie rokuje prawidłową realizację obowiązków.
Szczegóły
Stanowisko Młodszy Administrator
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte

Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: http://adm.com.pl/


poszukuje kandydatów na stanowisko:


MŁODSZY ADMINISTRATOR

do Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych

w pełnym wymiarze


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:

  • Bieżące monitorowanie podległych nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych (przegląd części wspólnych);

  • Kontakt z zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i właścicielami lokali; przyjmowanie wszelkich uwag i przekazywanie ich do właściwych służb celem realizacji lub przygotowywanie odpowiedzi, wyjaśnień i informacji.

  • Bieżąca kontrola realizacji uchwał Wspólnot Mieszkaniowych;

  • Kontrola realizacji świadczonych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie m.in. utrzymania czystości, konserwacji, drobnych remontów, wywozu nieczystości;

  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych związanych z obsługą Wspólnot Mieszkaniowych, w tym:

- informowanie właścicieli lokali w wymaganym przez prawo zakresie o podjętych uchwałach przez Wspólnotę Mieszkaniową,

- monitorowanie wpływu należnych wpłat właścicieli oraz informowanie ich o stanie finansowym konta lokalu oraz podejmowanie czynności przed windykacyjnych zgodnie z instrukcją,

- prowadzenie rejestru lokali wykupionych, protokołów i uchwał Wspólnot Mieszkaniowych,

- przygotowanie harmonogramów zebrań sprawozdawczo-wyborczych Wspólnot Mieszkaniowych,

  • Wykonywanie oraz prowadzenie czynności administracyjnych w systemie informatycznym, polegających m.in. na wprowadzaniu i aktualizowaniu danych dotyczących nieruchomości;

  • Podejmowanie czynności związanych z inwentaryzacją budynków i prostowaniem udziałów właścicieli lokali,

  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,

  • Potwierdzanie wniosków w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych,

  • Dostarczanie korespondencji współwłaścicielom nieruchomości oraz użytkownikom części wspólnych nieruchomości w sprawach indywidualnych.


Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie minimum średnie – preferowane administracyjne

  • znajomość regulacji prawnych: ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami,

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych

  • umiejętność sprawnej obsługi komputera oraz pracy w zintegrowanym systemie informatycznym,

  • umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie, komunikatywność,

  • dyspozycyjność,

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących;


Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub o podobnym profilu działalności.

W przypadku posiadania w/w doświadczenia możliwość zatrudnienia na stanowisku administratora.


Oferujemy:

  • samodzielne stanowisko pracy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę

  • stałe godziny pracy

  • miłą i koleżeńską atmosferę

  • pracę w znanej na rynku firmie w gronie specjalistów.



Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) należy składać w terminie do 9 lutego 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres: Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o. ul. Śniadeckich 1 85-011 Bydgoszcz z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych” lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.





Powiadom znajomego