W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Pracownik w Dziale Remontów i Inwestycji

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Zdaniem Komisji rekrutacyjnej wybrana kandydatka spełniła wymogi oraz jest odpowiednio przygotowana do właściwej realizacji zadań na stanowisku, o które się ubiegała.
Szczegóły
Stanowisko Pracownik w Dziale Remontów i Inwestycji
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.

więcej na stronie: adm.com.pl

obecnie poszukujemy kandydatów do pracy:

w Dziale Remontów i Inwestycji
w pełnym wymiarze

Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • kompletowanie dokumentacji wymaganej do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu do właściwego wydziału Urzędu Miasta,
  • przygotowywanie i składanie wniosków od WAB Urzędu Miasta o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót;
  • przygotowywanie i składanie wniosków o zamierzonym terminie przystąpienia do wykonania robót do WAB lub PINB;
  • występowanie do ZDM i KP oraz innych jednostek organizacyjnych o uzyskanie zgody na zajęcie terenu w zakresie dotyczącym robót budowlanych;
  • przyjmowanie i protokolarny odbiór dokumentacji kosztorysowo-projektowej, ekspertyz, ocen stanu technicznego wraz z ich wstępną weryfikacją;
  • uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez wydziały UM;
  • uzyskiwanie informacji o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego do wymaganej do realizacji zadań remontowych;
  • uczestniczenie w rozliczaniu realizacji planu remontów i inwestycji poprzez przypisywanie umów i faktur do poszczególnych pozycji planu oraz sporządzanie sprawozdań z wykonania planu i innych budżetów przypisanych Działowi,
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje zgłoszone do Spółki, a dotyczące robót budowlanych.

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie minimum średnie o kierunku ogólnobudowlanym,
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
  • znajomość organizacji procesu budowlanego,
  • bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
  • samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Samodzielne stanowisko pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stałe godziny pracy
  • Miłą i koleżeńską atmosferę
  • Pracę w gronie specjalistów.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 19 stycznia 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z Przepisami o ochronie danych osobowych.

Powiadom znajomego