Pracownik w Dziale Remontów i Inwestycji
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Zdaniem Komisji rekrutacyjnej wybrana kandydatka spełniła wymogi oraz jest odpowiednio przygotowana do właściwej realizacji zadań na stanowisku, o które się ubiegała. |
---|
Stanowisko | Pracownik w Dziale Remontów i Inwestycji |
---|---|
Miejsce pracy | Bydgoszcz |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl
obecnie poszukujemy kandydatów do pracy:
w Dziale Remontów i Inwestycji
w pełnym wymiarze
w pełnym wymiarze
Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
Wymagania niezbędne:
Oferujemy:
- kompletowanie dokumentacji wymaganej do złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych lub decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu do właściwego wydziału Urzędu Miasta,
- przygotowywanie i składanie wniosków od WAB Urzędu Miasta o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót;
- przygotowywanie i składanie wniosków o zamierzonym terminie przystąpienia do wykonania robót do WAB lub PINB;
- występowanie do ZDM i KP oraz innych jednostek organizacyjnych o uzyskanie zgody na zajęcie terenu w zakresie dotyczącym robót budowlanych;
- przyjmowanie i protokolarny odbiór dokumentacji kosztorysowo-projektowej, ekspertyz, ocen stanu technicznego wraz z ich wstępną weryfikacją;
- uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez wydziały UM;
- uzyskiwanie informacji o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego do wymaganej do realizacji zadań remontowych;
- uczestniczenie w rozliczaniu realizacji planu remontów i inwestycji poprzez przypisywanie umów i faktur do poszczególnych pozycji planu oraz sporządzanie sprawozdań z wykonania planu i innych budżetów przypisanych Działowi,
- przygotowywanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje zgłoszone do Spółki, a dotyczące robót budowlanych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie o kierunku ogólnobudowlanym,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego,
- znajomość organizacji procesu budowlanego,
- bardzo dobra obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.)
- samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Samodzielne stanowisko pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stałe godziny pracy
- Miłą i koleżeńską atmosferę
- Pracę w gronie specjalistów.
Zainteresowane osoby prosimy o składanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, wykształcenie oraz okresy zatrudnienia) w terminie do 19 stycznia 2018 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłanie na adres:
Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”
lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, zgodnie z Przepisami o ochronie danych osobowych.