W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Kierowca

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Wybrany kandydat spełnił w najlepszym stopniu wymogi określone w ogłoszeniu o naborze, zdaniem Komisji Rekrutacyjnej jest odpowiednio przygotowany do właściwej realizacji wszystkich zadań na powierzonym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Kierowca
Miejsce pracy Bydgoszcz
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Administracja Domów Miejskich „ADM” Sp. z o. o. w Bydgoszczy jest długoletnim zarządcą nieruchomościami. Zatrudnia specjalistów różnych branż oraz licencjonowanych zarządców. Wyróżnia się elastycznością i zdolnością przystosowania do nieustannie zmieniających się warunków rynkowych.
więcej na stronie: adm.com.pl

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Kierowca
samochodu osobowego
w pełnym wymiarze
umowa na czas zastępstwa.


Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku będzie należało m.in.:
  • przewóz pracowników Spółki, członków komisji mieszkaniowej;
  • eksploatowanie samochodu z zachowaniem bezpieczeństwa i ekonomicznych warunków jazdy,
  • dbanie o czystość użytkowanego pojazdu;
  • dokonywanie codziennej kontroli oświetlenia, stanu ogumienia, poziomu oleju, itp. powierzonego samochodu;
  • niezwłoczne zgłaszanie zauważonych usterek do właściwego serwisu;
  • terminowe wykonywanie przeglądów technicznych pojazdu;
  • prowadzenie karty drogowej ewidencji pojazdu;
  • dostarczanie i odbiór poczty z Urzędu Miasta, Poczty Głównej, itp.
  • zastępowanie pracowników kancelarii głównej Spółki w zakresie przyjmowanej korespondencji.

Wymagania niezbędne:
  • czynne prawo jazdy kategorii B minimum 5 lat,
  • bardzo dobra znajomość topografii miasta Bydgoszczy i okolic,
  • wysoka kultura osobista,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • duża samodzielność, operatywność, zaangażowanie,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.
 
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • umowę o pracę
  • stałe godziny pracy
  • miłą i koleżeńską atmosferę.

Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje) należy składać w terminie do dnia 13 grudnia 2017 roku bezpośrednio w Dziale Spraw Pracowniczych przy ul. Śniadeckich 1 Bydgoszcz, pok. 15a; przesłać na adres:

Administracja Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o.
ul. Śniadeckich 1
85-011 Bydgoszcz
z dopiskiem „Dział Spraw Pracowniczych”

lub mailowo na adres: rekrutacja@adm.com.pl

Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Spółka z o. o., zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesów rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182.)

Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu z wybranymi osobami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Powiadom znajomego